Pages

1 Ağustos 2006 Salı

yine deadline...

Yine deadline ve ben blog yazmayi oturup makalemizin bir bolumunu yazmaktan daha kolay ve eglenceli buluyorum -bulmayan var midir acabana?-.
Yaklasik bir haftadir bu teslim tarihini biliyordum- hatta uc yazarli makalemizde bu tarihe karar veren kisi bendim-, ama hala soyle dogru duzgun kalem-pardon klavye- oynatmis degilim henuz.
Yaz rehaveti diyorum yalnizca baska aciklamam yok!
Simdi Selim de misil misil uyurkene iceride, e ne duruyorum ben, hadi calismaya;
deadline beklemez! (hele de diger iki makale yazari cekik kismindan olunca! -adamlar robnot gibi yaw, nasil beceriyorlar anlamiyorum?!?!?!?!?)

3 yorum:

duygu dedi ki...

Bu blog işi benim de başıma bela.Nereye kadar böyle gider bu?Kdınlar derler ya hani,sizi izlerken ocakta yemeğim yandı diye...O kadar vahimleşiyor durumum.Bağımlı mıyım neyim?
Hadi bakalım ha gayret,sana işinde başarı ve sürattt diliyorum.

potansiyelariza dedi ki...

Aynı dert bendede mevcut blog konusunda :)
Bu cekiklerle bende calısıyorum adamları yemek yemege dinlenmeye bir turlu ikna edemiyoruz anormal tipler Allah kolaylık versin. insallah yetistirirsin makaleni.

sumuklubocek dedi ki...

sagolun, varolun muptela bloggerlar :)
yetistirdim makalemi,
ama bu is de hic bitmiyor ki...