Pages

6 Ağustos 2006 Pazar

haftaya cuma yolculuk var atlanta'ya.
hazirlanmam gerek, hem is gorusmeleri hem de sunum yapacagim makaleler ile ilgili.
uf ufff canim da hic istemiyor.
cumbur cemaat, butun mahalle gidecegiz atlanta'ya. ben is gorusmeleri vs. seklinde terlerkene baba- ogul ortamin tadini cikaracaklar bizimkiler.
yani neyse ki atlanta; cok gezilecek gorulecek birsey yok diye biliyorum -oyle mi? bilenler bilmeyenlere anlatsin!- o yuzden cumadan sali gunune kadar surecek is gorusmeleri ve sempozyumlarla gececek zamana acimayacagim.
gecen sene bizim konferans hawaii'deydi oysa ki...
oy oy oy...
Selim'i de takiyoruz pesimize,sutten kesmemek icin, cocuk simdiden universite- konferans- bolum partisi vs gibi ortamlarda cirit atmaya basladi, kucukten bikacak bu ortamlardan; bu gidisle, "ya ne bunlar boyle, ben ressam olacagim" vs. diyebilir, desin, neyle mutlu olacaksa onu yapsin. (boyle de diyebilen bir annesi var, ne mutlu ona -ehem kendime de pay cikarayim degil mi ama?)
neyse iste butun bunlara hazirlanma, bir de su cekik milletiyle yaptigim bir makaleyi bitirme ve bir akademik dergiye gonderme telasi icindeyim.
su is arama durumlari cikti ya, olsun istedigim bir okul istiyorum, sikildim artik bitsin bu okul, yeni bir yer, yeni bir is olsun iste. Istedigim birkac okul var yirmiye yakin gorusmem arasinda, olsa keske...
dun benden bir donem ustteki arkadasin mezuniyeti vardi, gittik gorduk bu doktora mezuniyeti ne menem birsey oluyormus diye; guzel oluyormus su hood giydirme kismi pek cekici geldi bana, gizli bir seye uye oluyormussun gibi falanb; cok filmvari oldu ama iste oyle, ozendim; seneye bizim basimiza insallah dedim.
baska, baska... bugun tax free haftasonu bizim buralarda, yani yaptigimiz alisverislerde vergi odemeyecegiz, birseyler almaya cikmali bari, cok gec olmadan bir de bu kadar sey arasinda.
Selim'le Sebo horulduyorlar iceride, gidip kaldirayim ikisini de -canavar anne, cocugunu uykudan uyandiracak, diyenleri duyar gibiyim ;)- cikal;im bari biraz disariya,
ufff bunaldim,
cay koyayim
karpuz yiyeyim
disari cikalim
vs
vs
vs
hadi size
gule gule!

4 yorum:

duygu dedi ki...

Mikocum,ne güzel...Atlanta'da başarılar sana.Umarım istediğin gibi gelişir her bir şeyler.
Akşamları görüşme yapılmıyorsa,siz de akşamları gezersiniz Atlantaları kardeşimmmm.Bir yay için görüşme mörüşme vızzz gelir,o ortamı kendine uydurup,bir iki gezer icabında ;P İçindeki yay ateşinin sönmemesi,iş görüşmesinde de bir aslan gibi atak olman dileğiyle.
Bu arada ben döndüm.Kendime gelince yazacam.

Minik Patikler dedi ki...

Ay hadi bakalım hayırlısı insaAllah, annesi gorusmeler yapsın, selim pasa da uslu uslu gezsin babayı fazla yormadan :) Biz normal olması beklenen bir tatile gidiyor gibiyiz INSAALLAH. Bakalım ne olacak?

mom dedi ki...

gecen donem ne guselmis ole tatl gibi hawaii falan:))
insalla gorusmelerin iyi gece ve isteigin gibi mezun olup iyi bir ise girebilirsin...
tr ye tatile gelmiyormusunuz siz?

sumuklubocek dedi ki...

tesekkurler arkadaslarim o guzel dilekleriniz icin.
sizleri gelismelerden haberdar ederim.
sevgili mom, turkiye bize hayal oldu artik uhu uhu :(
biz gidemiyoruz bu aralar amma velakin annemler gelecek eylul basi onlari bekliyoruz dort gozle; belki bilmem aralikta bir turkiye surprizi yapabiliriz kendimize...
sevgilerimle