Pages

27 Şubat 2006 Pazartesi

ne cabuk da buyuyorlar...

inanilmaz...
gunler gelip geciyor, nasil da 8.haftasina girdi oglusumuz diye sasiriyoruz bizler. Bu arada olup bitenleri yazmasam sonradan unutmaktan korkuyorum, "unutulmaz" diyorlar oysa ki, gercekten unutulmayabilir ama bilmem ki, yazmaliyim diye dusunuyorum iste.
bugunlerde oglusumdan uzak zamanlar geciriyorum, hastayim zira. onu uzaktan sevmek sevmenin en guzeli degil, hic degil hem de. ben onu kucagima almak, opup, koklamak doyasiya sikistirmak istiyorum. dun soyle bir baktim, kucagima almayali yuzu bile degismis geldi sanki. belki de normaldir, bugunlerde cok degisiyorlar gunden gune.
dunyaya duyarli olmaya basladi artik Ali pasa. bizi taniyor- diye dusunuyorum, her ne kadar bazen bizi tanidigina tam ikna olmasam ve icten ice bu duruma kizsam da ;)-, objeleri gozleri ve basiyla takip ediyor, ve hatta gulumsuyor sevdigi zaman- ki bu odullerin en guzeli, baska basarilar- akademik arastirmanin bir akademik dergiye kabul edilmesi gibi- yaninda solda sifir kaliyor.
basiginin ustunde asili duran muzikli oyuncagi cok seviyor, uzunca sure izliyor onu. muzigi bittiginde -uyumamissa eger- mirin kirin ederek belirtiyor bize tekrar acmamiz gerektigini, biz de oyle yapiyoruz.
bir de yeni bir oyuncak aldim ona gecen hafta, simdilerde o da dikkatini cekmeye basladi. yavas yavas dunyasini gelistirmeye calisiyoruz onun, gelissin ogrensin diye.
Ogrenecek ne kadar cok sey var... bunu dusundum, herseyiyle yabanci kocaman bir dunya icindeler simdi, yavas yavas ogrenecekler, ve biz de sabirla anlatacagiz, gosterecegiz onlara bu kocamaaaaaaaan dunyayi.
bir de anakucagi cok ise yariyor. 3-4 haftadan itibaren yatmaya basladi icinde, simdi daha uzun sure kalabiliyor, onundeki muzikli oyuncaklari kesfetti yavas yavas onlari izliyor bir de.
bebegimden uzak durmaya calistigim bu gunlerde babasi bakiyor ona, korkuyorum beni, kokumu unutacak oglusum diye. babasi usanmaz bir sekilde pompaladigimiz sutlerle besliyor onu. bu arada gogus pompasinin ne faydali bir alet oldugu daha da ortaya cikti. Calisan ve ara-sira bebginden uzak kalmasi gereken annelere duyurulur gogus pompasi mucizevi bir alet. Basindan beri bebegime mumkun oldugunca, sonuna kadar anne sutu vermeye karar vermistim, butun bu cabalarim ondan, ozellikle ilk 6 ay sadece anne sutuyle beslenebilmesi icin caba goosteriyorum.zor bir olay, kolay degil, ama yararlari dusunuldugunde yalnizca kendi rahatim icin ondan bu hakki almamak gerektigini dusunuyorum, tum cabalarim bu yuzden.

Hiç yorum yok: