Pages

28 Şubat 2006 Salı

kuzum'a kavustum :)))

Bugun kuzum'a kavustum...
yavas yavas iyilestigimi hissediyorum ya, bugun sebo'nun da okula gitmesiyle minik kuzumla bas basa kaldik, kucagima alip, koklama firsati buldum, opmeye cekiniyorm hala. bu arada uzunca bir sure uyudu gerci. bu gunduz uyumalarinin acisi geceleri cikiyor tabii ama simdilik bunu degistirmek icin pek birsey yapmiyoruz minik kuzunun uykuya da ihtiyaci oldugunu dusunerek ;). Sessizce uyandi sonra, sanirim cok ac olmadan uyandiginda aglamiyor, yataginda oylece bakiniyor buluyoruz onu. yine oyle buldum bugun, biraz da ikinir-sikilirken yakaladim onu, kaka yapmis bizimki :)).
her zamanki alt degistirme faslina gecmeden once biraz bekledim, tamamen yapsin diye. Tamamen yapmazsa altini actigimizda yapiyor kesinlikle, o zaman da ilk zamanlarin acemiligi birlestiginde traji-komik sahneler gerceklesiyor alt degistirme aninda. gerci simdi bu konuda biraz daha deneyim kazandik gibi (bu arada babamiz- sebo'nun ayni deneyimi kazandigini soyleyemeyecegim, onun alt degistirdigi zamanlardan geriye mutlaka bir iz kaliyor, ya kirlenmis bir tulum ya da kirlenmis bir alt degistirme ortusu).
Deneyim kazandim derken bugun de bir (c)is kazasi gerceklesti, gerci buyuk olcekli degildi, sadece kendi gobegini islatti oglusum. ama beni yine gulumsetti. ilk zamanlardaki bir olayi animsadim, bir kere de boyle bir (c)is kazasi sirasinda, henuz de sunneti iyilesmemisken kendi yuzune bol miktarda isemisti, ve sonra bundan rahatsiz olup aglamaya basladi, seboyla ben ise bir yandan panik olup-ya cisini yuttuysa diye- bir yandan gulmekten alamamistik kendimizi.
dis dunyayla cok ilgileri olmadigi bu ilk zamanlarda bile bize boyle anilar yasatan minik kuzumuz bakalim ileride daha neler yasatacak. merakla bekliyoruz ;)

Hiç yorum yok: