Pages

23 Şubat 2006 Perşembe

bir de...

bir de ben aslinda bir blog daha actim- sanki bu bloguma siklikla yazabiliyor gibi!- ali bebek icin, ama pek bir sey yazmadim daha (surprise, surprise...).
hani soyle ozel birsey olsun onunla benim aramda istiyorum ama bakalim basarabilecek miyim?
bir yandan da kendini cocuguna adamis bir tip olmaya mi goturur acaba bu beni diye dusunmekten alamiyorum kendimi. goturur mu? ne dersiniz???
not: "kendini cocuguna adamis tip" ne demektir, nasil olur? iste size yeni bir tartisma!

2 yorum:

yasemin dedi ki...

ben de bir önceki posta bıraktığım yorumda "bebeğini anlatsan.." falan demiştim meğer sen yeni bir blog açmışsın bile :) buna da sevindim.

bence bebeğe adanmış olmanın pek sakıncası yok, hele de şu dönemde, böyle küçücükken. ben bile (nerdeyse 20 aylık oldu)hala öyle olabilirim. zararını görmedim ;) sonuçta geçip gidecek günler, iyice içime çekip depolamak istiyorum her şeyi. nasılsa bir gün yuvaya, okula... derken gidecek herkes kendi yoluna. o günler gelince hatırlayım diye bugünleri.

sumuklubocek dedi ki...

sevgili yasemin,
paylastiklarin icin tesekkur ederim, senin motivasyonunla Ali bebek icin actigim bloga daha sik yazmaya karar verdim, sagolasin