Pages

23 Ocak 2013 Çarşamba

Icimi isitan isler...

Soguk gunler yasiyoruz; soguk, buz gibi sabahlara uyaniyoruz... Boston'da neredeyse altinci yilimiz olacak bu yil. Kara alismistik, karli soguklara da. Ama bu seferki farkli, hani o kuru soguk dedikleri cinsten. Insanin iliklerine isleyen, yuzunu, gozlerinin icini yakan bir soguk bu! Bu sabah da -13 C dereceye uyandik. Muhtemelen gece daha soguktu ve muhtemelen bu gece daha da soguk olacak. Sabah kalktigimizda camlarda buzlar kristallesmis, doga soguk da olsa guzelliginden hicbirsey kaybetmemisti.

Bu soguklarda dusuncesi, bakmasi bile beni isitan birsey var ki, o da tig isleri. Sevgili Ayse'nin de dikkatimi cekmesiyle su siteye yogunlastim, hem cok guzel ornekler ve fikirler, hem de cok guzel fotograflar var. Ozellikle klasik bir model olan kare anneanne modeli dedikleri, renkli kare modelle baslamayi dusunuyorum. Buradan yun ve tig siparisimi verdim bile! Simdi yunumun ve tiglarimin gelmesini bekliyorum. Gelir gelmez de baslayacagim insallah.

Aslinda cok yakinimizda kucuk bir yun dukkani var, bir kere girip gezmistim icini. Yalniz her zaman acik olmadigi icin ha deyince gidemiyorum (bu tabiri cok severim bu arada, ha deyince :) ) Acik oldugu zamanlara denk geldigimde yanimda buraya pek girmek istemeyen bir koca ve ogluslar olunca bu dukkana ugramak tamamen hayal olmaya basladi. Iceride de yasli teyzeler oturmus, orgu orgu oruyorlar, orgu modelleri tartisiyorlar. Zamani durduran hos bir sahne...

 

Benimkiler de baslayinca koyacagim. Bir de o zamanin durdugu, kucuk dukkana girersem sayet birgun oradan da kareler paylasmak istiyorum. Dukkanin adi "Orgu oren Kedicik" bu arada :), the Knitting Kitten.

Tig isleri, orgu demisken bana tig islerini ogreten ve sevdiren anneanneme de bir rahmet dilemeden gecmeyeyim, Allah rahmet eylesin.

Sizlerin de elinizde guzel tig isleri modelleri varsa bana sumukluyeposta@gmail.com'a resim gonderebilirseniz sevinirim. Ne demisler, isteyenin bir yuzu kara :). Sizlere sicak gunler diliyorum!

Hiç yorum yok: