Pages

18 Ocak 2013 Cuma

El isi'm geldi :)))

Bugunlerde is bir yandan, ev bir yandan, cocuklar bir yandan derken garip ve cirkin bir yogunluk icindeyim. Bu yogunluga bir de Selim'in okul isleri, odevleri, Kerem'in inatcilik ve nazlari eklenince tadina doyulmaz (!) oluyor.
Bunlarin arasina yetmezmis gibi, Ins.tag.r@m'daki hatunlarin yaptiklari guzel isler sagolsun, simdi de el isleri eklemek istiyorum. Zamanim var mi? Pek yok... Yetenegim var mi? Yillar once vardi ama simdilerde supheliyim ama yine de birseyler yapmak istiyorum.
Yapmak istediklerim, baktiklarim arasinda once tig isleri var. Tig islerini ilkokul-ortaokul yillarinda anneannem, Allah rahmet eglesin, ogretti. Bos zamanlarimda yaptigi masa ortulerinin motiflerine yardim ederdim. Oyle zincir cektirmekle kalmaz bayagi bayagi motifler ogretirdi. Hatirliyorum da bir ara baya ustalasmistim bu motifleri yapmakta.
Ikinci olarak da nakis (capraz nakis) yapmak istiyorum. Nakisi kendi kendime ogret-mege calisiyorum. Eskiden birkac hafe (ustu baskili kumaslar, ipleri hazir, ustune nakis yapiliyor) yapmisligim var, ancak gelistirmek istiyorum :) Bu amacla bugun sabahtan beri elisi sitelerinde geziyorum, yaptiktan sonra bu resimdeki gibi birkac hafe almaya karar verdim.


En son 2008 yilinda, evet yilini da hatirliyorum :), birseyler yap-maya calismistim. Hatta su yazimda da paylasmistim. Selim de ne kadar kucukmus Boston'a ilk tasindigimiz yillarda... Simdi bakalim daha profesyonelce yapabilecek miyim? Hadi bakalim, oncelikle siparislerimiz verelim, degil mi? Bu arada Selim de aldigi bir hediye uzerine maketlere merak saldi bu aralar. Onun bu karton maket meraki beni cok eskilere, bilmem hatirlar misiniz Milliyet gazetesinin cuma gunleri (hatirladigim kadariyla) verdigi cesitli karton maketlere goturdu beni. Her cumayi bu maketler sayesinde dort gozle beklerdim :) -Hos simdi de dort gozle bekliyorum ama sebebi farkli- O maketleri cogu zaman babamla birlikte yapmak en buyuk zevklerim arasindaydi. Ikinci olarak da internette karton maket arastirmasi yapayim bakalim...Benim icin ayni zevki verecek olmasa da belki Selim icin yeni bir hobi olur :)

Hiç yorum yok: