Pages

3 Ocak 2013 Perşembe

Bir serzenis daha!!!

Daha siklikla yazma vaadinde bulundum ya, ayni zamanda blogun agzina yuzune de bir ceki duzen vereyim dedim ama ne mumkun??? Dogru duzgun bir blog sablonu -template- bulmak ne kadar zormus!!! Acikcasi icime sinen hicbirsey bulamadim! Eskiden iyiydi blogger basit sablonlarla fazla ugrasmiyorduk da. Simdi sablon bulmasi bir dert, buldugumda da degistirmesi ayri bir dert. Ornegin su ustte -ben goruyorum, siz de goruyor musunuz?- gordugum kahverengimsi blog basligi arkasini kaldiramadim bir turlu... Ne kadar ugrastiysam da olmadi! Html kodu da elleyemiyorum, bir yei degistirince mutlaka baska bir yerinde biz bozukluk cikiyor - su acik universitelerden bir programlama dersi mi alsam ne??? diye de dusunmuyor degilim hani!- Neyse, ne yapmali ne etmeli? Yar bana bir care medet????

2 yorum:

selinsecen.com dedi ki...

O kahverengi kısmı muhtemelen siz görüyorsunuz sadece, ben görmüyorum mesela, rahat olsun. :)

Sumuklubocek dedi ki...

cok sevindim! tesekkur ederim!