Pages

3 Aralık 2010 Cuma

yas 32, yolun yarisina kaldi 3 :)



-hayat arkadasimdan bir opucuk, ve postadan gelecek hediyenin adi :)
-cocuklarimdan hugs and kisses
-babacigimdan ve annemden ayri ayri telefon ve duygu yuklu bir email:
"Yıl 02.12.1978 Annenin sancıları başlayınca bir yavrumun doğacağı heyecanı her yıl olduğu gibi bu yıl daha fazla hissettim.Sen dünyaya gözünü açtığında doğum kapısında neler hissettiğimi tarif edemem hele seni kucağıma aldığım o ilk günü hiç ama hiç bir zaman unutamam.Gözlerindeki sulu tentürtüyot kokusunu minicik ellerini oğuşturuşunu,masum masum baba beni hiç bırakma der gibi bakışın, hayatımın en güzel anını oluşturmuştu canım.Sana doya doya bakarken annenin bana kızımız ne tatlı dünya güzeli değilmi sözünü hiç unutamam.Evet bir dünya güzeli kızım bizim kızımız olmuştu.İyiki doğdun tatlı güzel kızım.Dilerim bugün dilediğin tüm güzelliklerin gerçek olması.Belki şuan yanında değiliz ama bilki kalbizim senin ve güzel ailenle birlekte bu günü kutluyoruz canım kızım.Hayatının bundan sonrası ailenle birlikte kalbinin güzelliği gibi neşeyle sağlıkla başarıyla geçsin yavrum.Seni çok ama çok seven
Annen ve Baban"

-arkadaslarimdan gelen telefon ve email tebrikleri
-blogger dostlarimin mesaji
"Tüh! Geç kalmışım, ama...
Yeni yaşın kutlu olsun, en güzel takılar senin olsun!
:))"

gec kalmadiniz ekmekcikiz hanimcigim, tam vaktindeydi
- ve aksam vakti gelen surpriz dogumgunu pastasi ve dostlar! -bu surpriz beni cok gecmisteki (yil 1989 ya da 1990 olmali) bir surprize goturdu; anilar, anilar...

*** *** ***
daha ne isterim ki?

bu hayat ve hayatin getirdikleri bana bahsedilmis bir lutuf...
ve her gecen solugumda bu lutfa olan sukranimi daha bir hissediyor, daha bir dile getiriyorum.

3 yorum:

sumuklubocek dedi ki...

Kayinvalidemizi unutmayalim...

funda dedi ki...

mutlu mutlu seneler nice yıllar :)

a_y_s_e dedi ki...

happy birthdaaay!