Pages

10 Aralık 2010 Cuma

Kucuk seyler

Dun Selim'in gunuydu.
Okullarinda son birkac aydir uzerinde calistiklari unite "muzik" idi ve bununla ilgili sergileri vardi dun. Gun gectikce yaslaniyor muyum neyim dun duygulandim hatta gozyasi doktum sergilerini gezerken. Cocuklar ne kadar masum, ne kadar hassas, ne kadar canli, ne kadar mutlu ve enerjik... Hep boyle kalsalar...
Her neyse, birkac kare paylasmak istedim sergiden:

"who let the dogs out?" diye bir sarki vardir ya, o sarkiya alternatif video klip cekmislerdi, sergide videosunu izledik :-), ve bu klipte kullanilmak uzere cocuklarin kendileri yaptiklari kopek maskeleri, ustten ikincisi Selim'in yaptigi maske!


Birgun Selim'i almaya gittigimde bu flutu yapiyorlardi, sergide karsilastim. Cocuklar icin birlikte yapmak isteyeceginiz bir proje olabilir, cesitli muzik aletleri yapimi:


ve herkesin flutleri bir arada:


Elbette sergiye katkida bulunan sanatcilarla ilgili bilgi de vardi. Sagda Selim'in cizimiyle kendisi, biraz saskin bir ifade mi var ne  :)))) ?
Bilmem farkediliyor mu ama en favori muzik aleti elektrikli gitarmis Selim beyimizin, bana gore hava hos da yuksek seslerden hoslanmayan babamiz bu konuda ne der bilemiyorum. Ve hatta kerem de davulda (drums) ona eslik ederse, ben de solist olarak -hos beni isterler mi acaba?- mini rock grubumuz hazir bile :)

Selim'inki sol alt kosedeydi. Sergiyi birlikte gezip tek tek her cocugun favori sarkisini ve enstrumanini okuduk Selim'le :)))


Sergiden sonra okullarinda velilerle "potluck" ogle yemegi vardi. Birlikte yemek yedik bir de. Aksam gunun guzel gecti mi diye sordugumda, senin sergimize gelmene cok sevindim dedi. Anne-baba tarafindan sevilmek, deger verilmek ne kadar onemli hem cocuklar, hem biz yetiskinler icin diye dusundum kendimce...
Favori pizzasi sadece peynirli pizza Selim icin.

 "Kucuk seyler" diye baslik atmistim ya, beni mutlu eden kendi kucuk ama anlami buyuk olan sey ise Selim'in kreste yazdigi "iyi ki dogdun" notuydu. Icinde de cizilmis bir yaris arabasi var :))) -bu kismin anneyle pek bir ilgisi yok tabii-.






1 yorum:

cenebaz dedi ki...

Selim büyüyor, bağımsız bir birey oluyor artık, belli. Anne olmak demek insanın evladı ile ilgili olur olmaz herşeye ağlaması demek, onun için sergide ağlamana şaşırmadım:)