Pages

27 Kasım 2010 Cumartesi

ben, sumuklu...

Dogumgunu mevsimindeyiz demistim ya, sirada benimki var :)
kendime dogumgunu hediyesi bakiyorum bu aralar. Aslinda cok yakinda birkac kitap hediye etmistim kendime, hem de Turkcesinden :), amma velakin dusundum de birkac guzel taki da fena olmaz hani :). Takilar icin etsy'de dolasiyorum. Suradan ve buradan birseyler begendim kendime. Bu aralar her cesit taki cok hosuma gidiyor, kendimi ozel hissettiriyor bana.
Dusundum de galiba bu aralar kendimi "iyi" hissetmeye cok ihtiyacim var; en azindan kendi kendime bu niyetle cabalayabilirim, oyle degil mi?

2 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Tüh! Geç kalmışım, ama...
Yeni yaşın kutlu olsun, en güzel takılar senin olsun!
:))

Esra Nur dedi ki...

ay ben bunlari yeni goruyorum, tuh bea, biz de store store dolastik :) neyse seneye insallah :)