Pages

7 Eylül 2010 Salı

Anneler Grubu ve sut bankasi :)

Gecen sene is arkadasim onermisti. Ozellikle yeni bir muhite (eski bir kelime geldi kulagima "muhit") tasindiginda o bolgedeki "anneler grubunu" buldugunu ve onlarin etkinliklerine katildigini, tanisip arkadas edindigini ve cesitli konularda bilgi aldigini soylemisti.
Cumartesi gunu de yan komsumuz ayni konudan bahsedince ben de nette bir arastirma yapip oturdugumuz yerdeki anneler grubuna uye oldum. Hatta bu grubun 23 Eylul'de bir bulusmasi varmis, "moms night out" tarzinda, yapabilirsem gitmeyi planliyorum.
Boston ve cevresindeki anneler grubunun linklerini su sitede buldum.
Bilmiyorum Turkiye'de boyle olusumlar var mi ama olsa guzel olur. Ozellikle insan yeni bir yere tasininca neyi nasil yapacagi konusunda onerilere ve referanslara ihtiyac duyuyor; yeni insanlarla tanisma konusu da var tabii ki.
Bakalim nasil birsey olacak, izlenimlerimi ileride paylasmak uzere...

*** *** *** ***
Bu konuda ne dusunursunuz merak ediyorum: anne sutu bankasi...
Ozellikle emziremeyen anneler icin, sut veren anneler oncelikle bir saglik kontrolunden ve testlerden gectikten sonra sutlerini bu bankaya bagisliyorlar, banka da ayni kan bankasi gibi sutleri emziremeyen annelere gonderiyor. Linki burada.
Bu bana "sut annesi" olayini animsatti. Ancak sut annesi, sut bankasina gore daha mantikli geliyor cunku en azindan bebek belirli bir kisiden sut emiyor.
Ancak sut bankasi yararina soyle birsey de soylenebilir, bizim ictigimiz sutler de bircok inekten toplaniyor...
Bilmem, siz ne dersiniz?

1 yorum:

Esra Nur dedi ki...

Bunun cevabini burada cok guzel bulabilirsin canim:

http://www.sorularlaislamiyet.com/index.php?s=article&aid=2616