Pages

24 Ocak 2009 Cumartesi

Oksuruk, uykusuzluk ve muz kabugu

Neredeyse tam uc haftadir hasta oldugumdan bahsetmis miydim? Cok detaya girmeyeyim - eee gecenin 3:39'unda ancak bu kadar oluyor- siddetli diyebilecegim bir griple baslayan ve gunlerce devam eden hastaligim bugunlerde grip ve sinizut evresini birakip direk ozellikle geceleri olan kuru ve bogucu ve belki de hemileligin de etkisiyle neredeyse midemdekileri cikaracagim sekilde siddetli bir oksuruge donustu. Hal boyle olunca gece uykularim da son iki gundur tam anlamiyla haram oldu bana. Bu gece ozellikle o kadar yoruldum ki yarin ilk is doktorumu aramak istiyorum.
Bugun kendime zaman ayirdim ve ogleden sonra Selim kresteyken Ayse'yle bulustuk. Once uzunca bir yemekten sonra ilk fikrimiz olan muzeye gitmekten vazgecip kendimizi az biraz "window shopping" yaparken bulduk, barnes & noble'da bir tur ve sohbet- kahve' den sonra biraz yuruyusten sonra da ayrildik. Ayseyle bulusmalarimizi ve onun civil civil halini cok seviyorum. Ayse Selim'e Turkiye'den "merakli minik" dergileri getirmisti. Aksam eve geldigimizde Selim ozellikle de arkadaki cikartmalari gorunce cok heveslendi ama bir her kosesini bilimum oyuncak, boya kalemi vs. ile dagittigi salonumuzu toplamasi gerekiyordu. Sonra dergilere birlikte bakmamiz ve aktivitelerde onu yonlendirmem gerektigini dusununce aksami pek de isteksiz olarak bugun annesinin hediyesi olan merakli - ve bence biraz da yaramaz :) - maymun George kitabiyla idare etmek zorunda kaldi. Ama biliyorum ki yarin sabah ilk is "merakli minik dergilerimi acabilir miyiz? " diye sormak olacak. Hain anne Sumuklu ise bu soruya " kahvaltini guzelce yaptiktan sonra acabiliriz" diye cevap verdikten sonra Selim'in kahvaltisini garanti etmis olacak ;). Yani Aysecigim bu merakli minikler bixi bir sure idare edecek gibi gorunuyor :)
Yazmaya devam etmek istiyorum - bu arada saat 4:00 oldu, sabahi ettim yani- ama telefondan yazdigim icin sarjimin bitiyor olmasi bir sorun simdi.
Safak 3 diyerek bitirmek istiyorum :)))

Hiç yorum yok: