Pages

1 Ekim 2007 Pazartesi

bugun anladim ki...

* sonbahar baslamis!
* facebook'ta zaman oldurmek cok kolaymis.
* ac karnina salatalik yenmezmis -gerci ac degildim ama-
Bugun 1 ekim 2007. Havalardaki belirgin degisiklikten de anlasilacagi gibi, bugun sonbahar geldi; tamamen!
Eh ben de sevinebilirim artik, oyle degil mi.
Ama dun aksam eve gelen Sebo'nun "hava bundan sonra hep boyle soguk olacakmis, hatta kis itibariyle soguklar artacakmis, eyvah!" seklindeki panikli ses tonu duyulmaya degerdi; ben gule oynarken o panik yasiyordu,
Facebook'u gec kesfedenlerden biri olarak bugun yine, calismam gereken bir zamanda kendi kendime zaman oldurdum. Gerci yararlari da var, ornegin universitedeki cok yakin bir arkadasimi uzun sure aramalarima ragmen bulamamisken facebook sayesinde buldum. Hatta 4-5 yaslarinda bir kizi oldugunu ogrenmem daha da sasirtti beni.
Ayrica, dun gece yedigim salataliklar beni mahvetti; hala midem agriyor, umuyorum ciddi bir sorun haline gelmez.
Yarinki dersimi hazirladim; hazirim ;)
Annevebebisi, Esra'nin kulaklarini cinlata cinlata metroda mp3 dinleyenler kervanina katildim ben de. En son walkman donemini universitedeyken kapatmistim.

8 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Ama ama ben bilmiyorum ki facebook'un ne olduğunu :((

Bakma blog falan yazdığıma, bilgisayar cahiliyim ben -hatta daha da genellersek teknoloji cahili :))-

sumuklubocek dedi ki...

Kuaybecigim ben de yeni kesfettim ama eski arkadaslari bulmak icin ideal.
kesfetmek icin bknz:
http://www.facebook.com/

Serra yiLmaz dedi ki...

faCebook`tan uniye ba$ladigimdan beri haberim var ama bi turLu iStemiorum oraya ait oLmak. cunKu bLog ztn cok zamanimi aLio. bi de faCebook`a takiLmai hayaL biLe edemiorum. eLimden geLdigince erteLicem. bakaLim nereye kadar.. ;)

~Serra

Kuaybe dedi ki...

Sümüklüm nerelerdesin ?

Çok özledim seni ben :((

Ayşe dedi ki...

yaa ben uzun zaamndır sizlerden haber alamadığım için, komşuya indim ve sizleri ziyaret ediyorum ama ama sen yoksun yaaa, nerelerdesin sümüklücüm?? inşallah iyisinizdir...yaz bişeyler olmaz mı?? yoksa yoksa salatalıklar mı kötü etti seni ;)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Gerii dooon :(

Ekmekcikız dedi ki...

Sayfa düzeni değiştiğine göre, acaba yakında yazarımız dönecek mi?
Kendisini çok özledik, ayrıca Boston'un sonbaharını, yaklaşan kışını merak ediyoruz.
:)

sumuklubocek dedi ki...

boylesi bir donus yaptigim icin uzgunum sevgili ekmekcikiz...
ama napayim; depresifim biraz.