Pages

17 Eylül 2007 Pazartesi

Severim...

Minik melegin annesi o kadar guzel yazmis ki, okurken "keske bu bir ebe-sobe olsa da ben de yazsam" diye gecirdim icinden. Oyleymis, ve daha da guzeli sobelenmisim! Gerci onun yazisinin ustune ne yazsam kuru kalacak ama icimden geleni, bu liste hicbir zaman tam olmaz ama ilk aklima geliverenleri, siralayayim. Ama siralamadan once oglusumun herseyini cok sevdigim icin -pekcok anne gibi- onu ve sevdigim insanlari bu listenin disinda tuttugumu belirtirim ;)
***
Sobelendigime sevindim, sobelenmeyi severim.
Geceleri ben de cok severim, gerci ilk genclik yillarimda daha buyuk bir sevgiydi bu, geceleri ders calistigim, muzik dinledigim, ve sehrin isiklarina bakarak hayaller kurdugum donemlerdi. Geceleri hala severim, beraberinde artik cok degerli olan uyumayi da ...
Artik kendini iyice hissettirmege baslayan sonbahari ve getirdiklerini; turuncu, sari, kahve tonlarini, usutmeyen ama urperten sogunu, tarcin kokusunu ve kestaneyi severim.
Yagmuru severim; usul usul yagani da, birden bastiranini da, hic ayrit etmem ;)
Eskiden 3K olarak nitelendirdigim seyleri severim: kitap -bir cirpida okumayi, kaset- artik kaset pek kalmadi ama sevdigim muzikleri dinlemegi ve koku-bu parfum anlamina gelen koku. Bir de koklamayi severim, bu yuzden basima turlu seyler geldigi de olmustur -amonyak koklayip neredeyse bayilmak gibi.
Koku demisken, yeni yikanmis camasir kokusunu da severim; ama Selim'in kokusunu en cok severim ;)
Cay, kahve icmegi her daim; sutlu tatlilari da dondurma ve sutlac basta olmak uzere her daim; yemek yemegi ozellikle guzel ve ozel seyler oldugunda daha bir cok severim.
Evim icin alisveris etmegi ve hediye almayi severim.
Deniz kiyisinda bisiklete binmeyi severim.
Pek beceremesem de duzenli olmayi ve duzenli olanlari severim.
Zaman zaman yalnizligi severim.
Kedileri severim, yumusakliklari, sicakliklari, ve karakterli oluslarini severim.
Her ne kadar son birkac yildir ugrasacak vaktim hic olmasa da orgu, kanavice, resim, vb. her turlu el isi faaliyetini ve degisik seyler ortaya cikaran insanlari severim.
***
Simdi, durup dusunmege basladim; demek ki ilk aklima geliverenler bitmis...
Yalniz yazdiklarima donup bir bakinca soyle diyesim geldi: yasamak, duyumsamak, tat almak, ve sonunda kucuk seyleri sevmek guzel sey be kardesim!
***
Kim kimi sobeledi bilmiyorum ama ben de ekmekcikiz'i sobeliyorum.
Not: Mac'imde blogger'in link kismi calismiyor, link veremedim, sorry :(((

7 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

:) gecelerin sessizliği bloggerların favorisi demek :)

Ayşe dedi ki...

cidden geceleri ne de çok kişi seviyormuş:))
bende 3k sevgisine ve tanımlamasına bayıldım:))

sumuklubocek dedi ki...

aslinda benim gece ve dolunay sevgim birlesince pek de masum bir resim cikmiyor ortaya :)))
***
3k'yi ben de seviyorum ama kasetler ortadan kalkinca tamamen benimki de mazide bir ani olacak

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ben de sevgili blogger dostlarımı severiiim :))

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ederiz Esracigim, biz de seni cok seviyoruz ve elbette MK bebisimizi.

Ekmekcikız dedi ki...

S.böcekciğim,
Son haftaki okul açılış haftası ve iş yoğunluğu nedeniyle oluşan koşturmacadan ve bu arada sadece kendi bloguma yazıp, komşuları okumayı ihmal ettiğimden olsa gerek sobeni atlamışım.
En kısa zamanda yazayım. :)

sumuklubocek dedi ki...

Bekliyorum, ekmekcikiz hanimcigim ;)