Pages

22 Mayıs 2007 Salı

(Yine) Baba'yi beklerken...

Gectigimiz ay sanirim cektigim bir videoydu. Bilgisayarimi karistirirken buldum, ve malesef organize olamamaktan dolayi cogu zaman kaybettigim icin, kaybetmemek icin buraya yukledim hemen.
Dikkat edilecek hususlar:
1. Selim'in ilk bastaki oynamasi. Bir ritm duymayalim hemen basliyor Selim bey oynamaya, bu yonu tamamiyle bana cekmis :)))
2. Arabamizi kisa sure diye sakatlar yerine parkettigimiz icin kapimiza polisin dayanmasiyla benim kamerayi mamerayi unutup apar topar cekimi sonlandirmam! Biz Selim'le oynarken oyle polis beyamca meger bizi izlemekteymis!!!

2 yorum:

Ayşe dedi ki...

bir sıcak tebessüm ve keyiflenmek için selimin blogu bana yetiyor:)) maşallah çok güleryüzlü annesi.. arabada oynayışına bayıldım kısa kesmese daha iyi olcaktı ya,olsun o da yeter. senin müziğe tutturduğun ıslıklı ritmede:P

ve yukarıdaki capcanlı resimlerinede:))
Kocaman sevgilerimle...

sumuklubocek dedi ki...

tesekkurler sevgili ayse!
arabada oynayisini son anda yakaladigim icin bu kadar kisa surdu malesef :( yap deyince de yapmiyorlar aynisini :(((
valla ben Selim'in oynayisini gormek icin islik dahil daha baya birsey yapiyorum ;)