Pages

14 Kasım 2006 Salı

kacamak bir yazi...

dun bir ara heyheyler gelmisti bana ve bunalim dolu bir yazi yazmistim
-okuyanlar bilirler :)-.

ara ara geliyor boyle insana,
ister mevsim degisikligi deyin, ister yasadiklarimiz, ister baska birsey.
oluyor iste...

benimkinin sebebi ise yine is gorusmesine gidecek olmam sanirim.
aslinda guzel birsey, bu sayede gectigimiz ay icinde bircok yeni yer gordum, yeni insanlarla tanistim, mesleki acidan kendime guvenim geldi, vs.
ancak, yorgunluk sanirim simdi benimkisi; ve de yaptigim bu ziyaretlerin sonucunu almak istiyorum biraz da,
ve Selim'den ayriliyor olmak da uzuyor beni.

aslinda hemen karar veren iki yerden olumlu sonuc aldim, ancak pekcok seyi birarada dusundugumuzde, ve de hocamin da fikrini alinca kabul etmedik bu yerleri
-dogrusu ben de cok istemiyordum-.
istedigim yerlerden haber bekliyorum su anda;
olumsuz bir gelisme yok, isin iyi yani.

bir de biletimdeki son an degisikliginden yarin uzunca bir sure ucakta ve havaalanlarinda gecirecegim vaktimi, bu da moralimi bozdu biraz; ogleden sonra ucte binecegim ucaga -ki bir saat once orada olmak gerekiyor- gece onda olacagim gidecegim yerde...
uf, puf nidalari icindeyim anlayacaginiz.
ama sikayet yok!

bu gidecegim yeri hocam istiyor,
arastirma yapabilecegim insanlar var,
pek cok universitenin oldugu bir sehir
-Sebo icin de iyi yani-,
unlu bir sehir
-hani herkesin zevkle gezmek isteyecegi turden-,
ve de guzel bir okul;
umarim guzel gecer hersey de tum bu yorgunluga deger.

iste boyle...
neyse, boyle yorgun, bikkin, sikkin bir modda yazdim yine...
aman canim gunluk degil mi bu, istedigim gibi yazarim! oyle degil mi ama ?


4 yorum:

duygu dedi ki...

Sevgili Miko; bi gezip gel bakalım.Umarım en kısa zamanda en çok istediğin yerden teklif gelir de bu belirsizlik biter.Rotanızı ona göre çözersiniz.En güzeli,ennnn isteneni,ennn faydalısı olur ennn büyük dileğim bu!
Geçer gider, uçağı sen mi kullanacaksın,yan gel yat,her şeyin tadını çıkarmaya bak!
Artık üzülmeyelim,sıkılmayalım,tamam mı?

Isil Simsek dedi ki...

Bol sans diliyorum sana, umarim istedigin yer olur ve tum yorgunluklarini unutursun. Sevgiler

ycurl dedi ki...

Yazdiklarinin hepsi biraz can s1k1c1 gorunse de inan hayatta daha onemli seyler var. Is gorusmelerinin de keyfini cikar. Bak ne guzel yeni yerler gormene aracilik etmis. Umarim istediginiz sehir olur yoksa bu kuzeydogu civarinda bir yerde mi? Texas'in havasindan sonra kis sert gelmesin oralarda? :)

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ediyorum duygucancigim, sevgili isil ve curly... inanin moral verdiniz bana.
ayrica gittigim yerleri de pek bir begendim, oyle moral bozacak bir durum yokmus oysa ki!
evet curlycigim tahminler dogru genelde kuzeydogu civarlarindaki yerlerden, guzel haberler bekliyorum. uc sehir alt alta hangisi olacak bilmiyoruz ama en usttekini -dolayisiyla en sogugunu- biraz fazla olmak uzere, ucunu de istiyoruz. evet buralara gore bayaa bir soguk olacak ama ben istiyorum sogugu, dort senedir pek bir mayistik buralarda ;)