Pages

5 Kasım 2006 Pazar

alis-veris dolu bir haftasonu

Bu hafta, hafta ici hep okulda birseyler calisarak gecirdigim icin cumartesi pazar calismak gelmedi icimden hic. Hafta ici havalarin da sogumasi nedeniyle annemlerde pek bir yere cikmamislardi. Tum bunlar birarada olunca hafta sonu biryerlere cikmak farz oldu. Bizim buralarda biryerlere cikmak %80 alisversi odakli olunca, biz de uzun zamandir gitmeyi planladigimiz outlet alisveris merkezi olan Allen Mall'e gittik. Sabahlari Selim sayesinde zaten erkenden ayakta olan ahalinin kadin populasyonu erkenden alisveris merkezine yolalmayi planlarken erkek populasyonu Amerikan futbolu izlemek icin evde kalmayi planliyordu. Sonucta babamin da bizim safhamizda yer almasiyla ogleye dogru 11 sularinda evi terkeyledik.
Dallas oyle pek kucuk bir yer degil ama gittigimiz alisveris merkezinde yine bir tanidik cift gorerek basladik yine. Neyse, o magaza senin bu magaza benim derken Selim arabasinda, biz bakina bakina aksamustu besbucugu ettik. Bu kadar saate Sebo'ya iki t-shirt, babama bir t-shirt, Selim'e bir pijama takim- bir yerden hicbirsey almasak mutlaka Selim'e birseyler almadan cikmiyoruz zaten-, bana tekerlekli bilgisayar cantasi, anneme guzel bir cuzdan, annemle bana annemin hediyesi kolye kupe takim, ve gunun sonunda midelerimize ikiser pizza dilimi sigdirdik. Aldiklarimiz guzel, pizzalarimiz enfesti. Derken aksam yorgun bir halde eve gelip hemen cay demleyerek kendimize geldik. Daha sonra annem o yorgunluga bakmadan -garip bir sekilde annemle babam hic yorulmuyorlar zaten- bize sutlac yapti ve bir de o guzelim sutlaclari devirdik midemize gece gece.
Yogun gecen dun'den sonra bugun bir hayli yavas gecmis olsa gunun guzelligi olarak annemle ben bir arkadasimla bulusup La Madeleine'e gittik. La Madeleine genelde guney'e ait bir cafeler zinciri olup benim takilmayi sevdigim tek tuk mekanlardan birisidir. Cok sicak bir atmosferi ve gunun her saati hatiri sayili sayida musterisi olmasina ragmen dekoru ve oturus tarzi itibariyle kendinizi ozel de hissedebileceginiz bir yer. Fiyatlari cok da ucuz olmamasina karsin kahve aldiginizda yaninda ekmek teryagi ve recel de alabildiginiz icin universite ogrencileri tarafindan da ayrica cok tutalan bir mekan. Oglen birkac saatimizi burada gecirdikten sonra eve donduk. Sonra ben evde guzel bir domates corbasi yaptim, babam ozellikle cok sevdi, tevazu gostermiyeyim sevecegini biliyordum. Hatta Selim bile bayila bayila yedi -domatesin agir gelecegini dusundugumden yine de cok az bir miktar yedirdik ona-. Aksamustu annemle babam yine yuruyuse gittiler, biz de evde gecirdik.
Su anda herkes evde, annem mutfakta pogaca yapiyor, Selim misil misil uyuyor, babamla Sebo ise herzamanki mekanlarinda, televizyon karsisindalar.
Bir pazar da boyle gecti... ha bir de unutmadan, bir de guzel bir haber aldim: Onceki Cinli hocamla calistigimiz bir makale alanimizda cok iyi bir makalede ikinci tur incelemedeydi, ikinci turu gecmisiz, ucuncu tur icin calisacagiz; basilma olasiligi cok yuksek bundan cok cok mutlu oldum.
Hepinize iyi, dinamik, guzel, basarili, saglikli, mutlu, sevdiklerinizle birlikte huzurlu bir hafta diliyorum...

5 yorum:

duygu dedi ki...

Güzel bir haftasonu olmuş.Sana da süper bir haftasonu diliyorum.

cenebaz dedi ki...

Bu cursor daha önce de sümüklüböcek şeklinde miydi yoksa yeni mi? Çok güzel bir haftasonuymuş. Herkes cicilerini gülegüle kullansın.

YAGMUR dedi ki...

Alisveris yapilarak gecririlen haftasonlarini cok ozledim, Yagmur biraz daha buyusun ilk isim kendimi magazalara atmak:)))

sumuklubocek dedi ki...

arada boyle kendini alis verise vurmak insana iyi geliyor dogrusu, kafa bosaltmak -ve ayni zamanda cebi bosaltmak :)- icin guzel bir bahane...
sevgili cenebaz bu cursor yeni, tarz yapayim dedim biraz :P

Anonymous dedi ki...

Ahhh ne kadar guzel bir post bu:) yazdigin her cumleye yorum yaptim ciimden, hepsini tek tek yazsam fazla uzun olacak. Oncelikle sunu soyliyeyim, Dallas bana cok gorulesi, ruya gibigelir hep, sanirim amerikan filmlerinden fazla etkilendim, hep hep sicak olur gibi geliyor...Umarim bir gun gorme sansim olur..
Domates ve domatesten yapilan her turlu gidayi vebuna arti olarak her turlu kirmizi yiyecegi yasakliyor rus doktorlar ilk 1 yil bebeklere.. Rus bebekler cok hassas ciltli oldugundan sanirim, aninda cilt tepki veriyor ve vucutlari kirmizi noktaciklarla doluyor gercekten de, ama bizim efede oyle bir dert olmadi..
Sonolarak:) okurken cok guldum kendime, dun gece biraz halsizdim, canim deliler gibi pogaca istedi, burada yogurt yok, ara sira moskovadan getirtiyoruz, yogurtsuz pogaca tarifi de bilmiyorum, o nedenle pogaca yapan annenin kiymetini bil:)afiyetler olsun..
Sevgiler...