Pages

27 Aralık 2005 Salı

hastayim, hic keyfim yok :(((

Dun sabah bas gosteren bogaz agrisi, bugun hapsirik, oksuruk, sulu burun akintisi seklinde ne oldugunu gosterdi bana.
Bu sabahki doktor kontolumde,
Dr: aaa usuttun mu?!!
Sumuklu: evet usuttum... Bebegime birsey olur mu????
Dr: yok canim olmaz birsey
Sumuklu: ohh iyi o zaman...
(biraz dusunerek)
Sumuklu: ben kendimi kotu hissediyorum ama, yorgun, kirgin ve hastalikli :(
Dr: recetesiz satilan soguk alginligi gidericilerden al bakalim, gecmezse antibiyorik yazarim
Sumuklu: hmmmm, tamam :(
(icinden... yani simdi yazsan olmuyoo sanki!)
yok olmaz, yazmazlar... celiskiler dunyasi bir yandan vitamin ve cesitli ilaclarin reklami yapilir bangir bangir televizyonlarda diger yandan antibiyotik yazmamak icin bin dereden su getirilir.
Oyle ilaclara duskun bir insan degilim ama hamileligin yorgunluguna bir de bu soguk alginligi eklenince hepten kotu hissettim kendimi. Normalde oyle kolay kolay, kotuyum de demem, dedigime, bunu itiraf ettigime gore cidden kotuyum ben. Bir de korkum bugun yarin dogurursam, bu yorgunluka dogurmayi nasil becerecegim korkusu ve de bebegimin hasta bir anneyle karsi karsya olmasini istemiyorum elbette hepten sorun yani :(((
Annemler de gelecekler, birkac saat sonra alacagiz havaalanindan onlari. Oyle kotu bir modda da karsilamak istemiyorum ama hastayim iste n'apiiiim??? Onlar da uzulecek simdi iner inmez.
Hastalanmamin ilk ve tek sorumlusu bu Dallas'in kotu havasi iste :(. iki gun once hava 2-3 derece iken bugun oldu dun oldu 26 derece!!!. Bu kadar degisken havayi baska nerede gorurum bilmem ama yani cidden "beni bu havalar mahvetti".
Ufff, cok da sizlandim galiba ama keyifsizim, hastayim iste...

3 yorum:

Koyubeyaz dedi ki...

Gecmis olsun.. Bende 4 aylikken agir bir grip gecirmistim buradaki doktorlar ilac yada baska birsye kullanilmasina musade etmiyorlar. Cok zor durumda kalmadan da mudehale etmiyorlar. Ben portakal greyfurtla idare etmistim 2 hafta kadar gecmemisti ustelik. Bu arada annenlerin sonunda geldiklerine sevindim artik yalniz olmucaksin benimde aklim sende kalmicak. Gozun aydin. Ve bu arada senden umarim haber alabilirsiz dogumdan sonra cok merakda birakma bizi...

mom dedi ki...

Gecmis olsun sumuklubocek,
Antibiyotik verilmemesi bence yerinde olmus tr' de bile artk kolay kolay vermiyolar onceden seker niyetine dagitiyorlardi...Bol bol dogal caylar icmeye calis, bal-tarcin-limon dene mesela ilik suyun icine yada cayin icine, annenler gelmis gozunaydin, annenin elleri iyilestirir seni doguma kadar merak etme saglikli bir sekilde karsilarsin bebisini...

sumuklubocek dedi ki...

Sevgili Koyubeyaz ve Mom,
cok tesekkur ederim gecmis olsun dilekleriniz icin.
Hala hastaligimda bir degisme olmadi ne yazik ki, hamilelikle birlikte insanin morali de alt ust oluyormus hastalaninca bunu ogrendim...
simdi bal-tarcin-limon denemeye gidiyorum,
Sevgilerimle, tesekkurler yeniden