Pages

2 Aralık 2005 Cuma

Bugün benim doğumgünüm...


 Posted by Picasa

Bugun 2 Aralik 2005; benim dogumgunum. 1978 yilinin 2 Aralik gununde, bir cumartesi aksami saat 10 sularinda sevgili annem buyuk sancilar cekerek beni dunyaya getirmis. Zor bir dogummus onunkisi, tek cocuk olmamin yegane sebebi...

Dogumgunum... Ne gibi duygular yasayacagini bilemiyor insan. Bir yandan bu gunde kendini ozel hissetmenin getirdigi mutluluk, diger yandan aslinda yaslaniyor, yillarin gelip geciyor oldugunun farkindaligi.

Yasam bizlerin bakis acisina bagli olarak gelisiyor aslinda. Biraz once yatakta debelenirken bunu dusundum, simdi uzulmeli miyim, sevinmeli miyim diye sorarken kendi kendime aslinda uzulmenin cok anlamsiz oldugunun ayirdina vardim.

Yeni bir yas... yeni bir yas, gecirdigim tum yillarin yasamin tum zorluklarina ragmen var olan guzelliklerini de takdir etmemin bir sebebi olmali dedim sonra. Yasadigim, soluk aldigim, saglikli oldugum, sevdiklerimle paylastigim, sevdigim, sevildigim, mutlu oldugum zamanlari; bugune dek, yillar boyunca biriktirdigim beni "ben" yapan olaylari, insanlari ve degerleri takdir etmek ve her ne olursa olsun tum yasadiklarima gonul rahatligiyla bakip, "iyi ki varim" demek icin kucuk degil, buyuk bir sebep belki de.
Yaslaniyorum diye uzulmek yerine boyle bir bakis acisi dogumgunlerini, benim dogumgunumu daha bir farkli ve anlamli kildi iste bugun, bu sabah, su an.

2 Aralik 2005... kendimle birlikte icimdeki "can"la daha da anlamli olan bir dogumgunu. Yeni yasimi, yasamin getirdigi bu "guzellik" ile paylasiyor, ve daha da cok paylasacak olmanin verdigi heyecanla guzellesen bir dogumgunu. Duygularimin, dusuncelerimin, kendi kendimin farkindaliginin artmasiyla degerlenen bir dogumgunu. Sahip olamadiklarimla degil, sahip oldugum aci - tatli hersey icin sukran duygularimin arttigi bir dogumgunu. Yasami iyi-kotu tum getirdikleriyle daha siki kucaklayabildigim bir dogumgunu.

2 Aralik 2005... Bugun benim dogumgunum :)))

8 yorum:

Koyubeyaz dedi ki...

Nice senelereeee. Insallah yeni yasin mutluluk saglik ve en onemlisi harika bir bebisle guzel gunler getirsin... Kutlarim..

sumuklubocek dedi ki...

Cok tesekkur ederim koyubeyazcigim, ayni temenniler senin icin de gecerli ;)
Sevgilerimle

Donna Quijote dedi ki...

gönlünce, dolu dolu gececek nice güzel yillara...

Oya Kayacan dedi ki...

Sana ilk ziyaretimde mutlu haberlerinle karsilastim. Bir yasina daha girdin. Bir bebegin oluyor. Doktorani veriyorsun. O yaslar diye gecirdim icimden, hayata yeni yeni baslanan yaslar... Ogluna dikkat ammannn. O ne bilsin senin neye sinirlendigini, ona kiziyorsun zanneder! Tekrarlamaliyim, sanal da olsa, keyif verdin bana.

sumuklubocek dedi ki...

***Sevgili Donna,
ne mutlu bir supriz oldu mesajin, iyi dileklerin icin cok tesekkur ediyorum.
***Sevgili Oya,
gercekten mutlu haberler degil mi...Gariptir ki aslinda bunlarin pozitif seyler, hayatimdaki olumlu gelismeler oldugunun, senin mesajini okuyunca ayirdina vardim. pespese siralayinca boyle, "dogru aslinda, mutlu haberler, guzel seyler bunlar" diye dusundum kendi kendime. Olumlu bir bakis acisi getirdin bana, tesekkur ederim.

Ikinize de kocaman sevgilerimi gonderiyorum...

mom dedi ki...

hamis blogger dogum gunun kutlu olsun, kusura bakma gec oldu ama hastaydim ve rapor alip dinlendim. Esine ve dogacak minik bebisinle bir omur boyu mutlu ve saglikli gunler gecirmeni dilerim...

sumuklubocek dedi ki...

Tesekkur ederim sevgili mom, sizlerin bu iyi dilekleri dogumgunumu ayri bir guzel kildi bu yil.
Ayrica, sana da cok gecmis olsun diyorum, umuyorum simdi daha iyisindir?
Sevgilerimle

Elifce dedi ki...

Doğum gününü kutlarım ve sağlık huzur getirmesi dileğiyle...