Pages

27 Mart 2020 Cuma

Oradan buradan ortaya karisik olsun bugun de ...

Corona konusmadan bir post yazma "meydan okumasi" na davet ediyorum sizleri! Becerebilir miyiz acaba?

Aslinda bu yaziya baslarken oyle dusundum hic corona'dan bahsetmeden bir yazi yazabilir miyim diye, yani elbette ayni zamanda gunluk yasamdan bahsederken. Sonra farkettim ki cok da mumkun birsey degil bu, cunku corona gunluk yasamimizi, ve hatta belki de yasama bakis acimizi dahi degistirdi.

-------------------------

Haberleri fazla takip etmemege calisiyorum ancak ille de ya telefon mesajindan ya da bir emailden ya da etraftaki konusmalardan duyuyorum olan biteni, sonra da merak edip arastiriyorum Bu sabah ornegin annemin "duydun mu Turkiye'de iki koy karantinaya alindi" whatsapp mesajiyla uyandim ve merak edip Turkiye haberleri izledim cesitli kanallardan...

Yani sabahtan basladik!

Sonra Instagram'da Gulcince (eski bloggerlardandir kendisi de) mimlemisti beni cocuklarla #evdekal  durumunda ne yapiyoruz diye. Cok cilgin bir animizi yakalayamadim, cunku o cilgin anlarda galiba ben de ya #cilginanne ya da #muzdaripanne modunda kendimden gecip fotograf cekmeyi dahi unutuyorum, "haydi cocuklar toplanin bir ozcekim yapalim" diyerek bu fotoyu cekebildik. Aslinda herkesin cesit cesit poz yaptigi birkac selfie'den ancak bunu paylasilabilir standartlarina uygun buldum :)



--------------------------

Aslinda bugun dun nasil seytanin bacagini kirip sonunda yurume/kosma amacli disariya ciktigimi anlatacaktim. Toplam 4.5 mil, yani 7.2 kilometre yapmisim. Baya ozlemisim anlayacaginiz. 3 kilometre kosmus, 4 kilometre yurumusumdur muhtemelen. Eve donus yuruyusum sirasinda bir arkadasimla telefonda konusmak da ayrica iyi geldi bana.

Kosma/ yurume demisken, kosmayi cok seviyorum ama rutin haline getiremedim bir turlu. Yani haftada en az 4 gun yapacak sekilde rutinlestirsem cok sevinecegim. Cunku her kosudan sonra kendimi cok cok iyi hissediyorum ve bu her halime yansiyor; saglik yarari da yaninda. Eve geldigimde de eger cok yorgun degilsem ya da zamanim varsa Hasfit'den 15-20 dakikalik agirlikli bir calisma yapiyorum. Guzel, hos ama ah bir de duzenli bir hale getirebilsem bu isi super olacak! (acaba kac kez soyledim bunu kendime???? ahhh, vahhh,vb dusunceler...)

Bu arada bir yandan odev okur (sakin ogrencilerime odevlerini okurken dizi izledigimi soylemeyin, onlar beni cok ciddi bir hoca zannediyorlar! ) bir yandan fon sesi olsun derken Britania dizisi 1. sezonu bitirdik. Tarihi Fantastik- kurgu konularini sevenlere onerebilecegim bir dizi. Ben seviyorum boyle konulari, gerci bazi bolumleri biraz dikkatli izlemeniz gerekiyor o yuzden belki fon sesi olmaktan cikti zaman zaman. Hatta ilk bolumunun yonetmenligini Metin Huseyin yapmis, dikkat cekici bir ilk bolumdu. Ha bir de Hurdy Gurdy man diye 60'lar muzigin acis muzigi yapmislar, o da cok hosuma gitti. Ara ara The Doors gibi gruplari dinledigim icin severek dinledim Hurdy Gurdy'i de.

Ve hatta paylasayim bakalim siz de sevecek misiniz?




6 yorum:

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Virüs olmadan yazmak iyi fikirmiş. Bende akşam müsait olunca bugün yaptıklarımla ilgili yazayım inşallah.

Sumuklubocek dedi ki...

Biraz zor bir challenge bu gunlerde ama bakalim yapabilecek miyiz? selamlar!

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Benim için kolay, ekmek yapıp sonra nasıl yaptığımı yazıyorum. Amaç gerçekleşiyor. :)

Kaystros Tyrha dedi ki...

Ben korona kurtlarımı döküyorum bu aralar, döktükçe rahatlıyorum. Evet, birlikte yaşayacağımıza göre korona harici bir şeyler yapmak lazım artık, fazla şımarmasın. Bu arada müzik çok tatlı:) Sanatçı bizim buralardan galiba:) Hadi gari, hadi gari deyip durun:)))

Sumuklubocek dedi ki...

Ekmekcikiz hanimcigim,
yeni bir tarif elzemdir o zaman :)

Saglikla kalin...

Sumuklubocek dedi ki...

Sevgili Kaystros,
Evet simdi bir okudum da Cavit bey'e dokundurmussunuz baya :) uzun sure sizden ilgi istemez artik -hadi oyle umid edelim...

hadi gari guldurdu beni baya LOL :)