Pages

25 Haziran 2011 Cumartesi

ruyalarim



daha once bahsetmis miydim bilmiyorum ama cok ruya gorurum ben. cok ruya gormenin kerameti var midir bilmem ama biraz da kafamin bulanikligindan kaynaklaniyor diye dusunuyorum bu durumun.
ilginc ruyalar gorurum...

film gibileri vardir mesela,gercek hayatimdan hicbir sey icermez, karakterleri bile tanimam icindeki, ama oylesine sarar ki beni gece birkac dakikaligina uyansam tekrar uyuduktan sonra devam eder.

mistik ruyalarim vardir, hayatim icin onemli mesajlar tasidigina inandigim -hos, cok siklikla olmaz bunlar %1 ya da 2-.

sonra eminim pekcogunuzun da gordugu, aman sinav kagidini yetistirememisim, aman sinav kagidini alip yanimda eve goturmusum, sinav varmis ama etrafta herkes konusuyor, birseyler oluyor ve ben birinci soruyu bile bitiremiyorum, ya da dislerimin, ozellikle de on dislerimin -herhalde en fecisi odur diye mi dusunuyorum ne?- dokuldugu ruyalar var. bu ruyalari genelde cok stresli oldugum zamanlarda gorurum.

bir de beni allak bullak eden ruyalarim vardir, icerigi bende sakli :), ama uyandigimda bir iki saat etkisinden kurtulamadigim ruyalardir bunlar, cok psikolojik, cok da gercekmis ama degilmis cinsten...

ama bu aralar siklikla bu aralar korku filmi gibi ruyalara uyuyorum gece... binbir surette cinler, seytanlar mi dersiniz, zombiler, canavarlar mi??? oylesi yaratiklar hergece misafirim oluyorlar. kalktigimda o kadar korkmus oluyorum ki hemen bakiyorum yanliz miyim, sebo ya da en azindan ufakliklardan biri yanimda mi diye?

bilmem, ciddi tatile ihtiyacim var galiba...

1 yorum:

gunlukcugum dedi ki...

ara ara herkeste oluyor bu tarz ruyalar ama muhakkak yatmadan nas .felak.ayetel kursiyi oku....guzel rahat neseli ruyalar senin olsun)