Pages

31 Mayıs 2011 Salı

uzun haftasonu

Boston'un havasinin cok kotu olduguna karar verdim...
Yok, su andan hic sikayetci degilim, yanda da goreceginiz gibi misss gibi- hos biraz nemi yuksek oldugu icin terleten bir sicaklik ama- sicacik bir hava var...
Oyle soguk ve uzuuun gecti ki bu kis cok ozledik yazi, ve iste yaz geldi!!!
Havasi kotu diyordum cunku soyle ilik bir bahar yasamadan resmen birgun once 11-12 dereceyken birgun sonra 25-30derecelere cikti ve bahari yasayamadan yaza girdik... Neyse yine de sikayet etmiyeyim, bakarsiniz yine doner soguga...
***
Pazartesi gununun  de tatil olmasi sebebiyle, uzun bir haftasonu yasadik. Bu haftasonu guzel havalarla da birlesince cok guzel geldi dogrusu. Cumartesi gunduzu bahcede babamin  diktigi domatesleri sulayarak, acur, feslegen ve dereotu tohumlari ekerek, bahceyle ilgilenirken bir yandan minik yardimcim Kerem'e bakarak gecirdim. Bu sirada Selim ve babasi alisveristeydiler... Arada bazi kisliklari kaldirdim, hos daha kaldirilacak pek cok sey var ama, yavas yavas ;). Aksama da arkadaslarimizi davet etmistik, onlarla birlikte gecirdik. Pazar gunu ise cogunlukla evle ilgilenmekle birlikte aksamustu cocuklari sulu parklara goturduk, ozellikle de Selim sulu parklari cok seviyor. Kerem "bannyo, bannyo" diye sevindiyse de genelde dikkatli bir sekilde uzaktan izledi. Bakalim ikincisinde sularin altina girmeye cesaret edecek mi? Kerem her turlu deniz, buyuk sulu seylere "bannyo" diyor bu arada :-).
Kerem kendisine ne diyor biliyor musunuz? Pebem... Onun adi "Pebem" ve bunu oyle guzel soyluyor ki!

***
Tum haftasonu boyunca komsularimizin mangal kokularini dinledik bu arada :-). Guneyde de kuzeyde de Amerikanyalilarin milli yemeginin mangalda et olduguna dair kuskum kalmadi hic.
***
Iste boyle, bol dopingli bir haftasonundan sonra bakalim haftamiz nasil gececek?

6 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

ya valla ozledim ben sizi... ayran ictik ayri dustuk heralde... kerem koca adam oldu goremedim daha... offf.

sumuklubocek dedi ki...

buralardaysaniz gelin Aysecigim, cumartesi bekleriz, cidden?

a_y_s_e dedi ki...

amherst'teyiz artik arkadasim. bir ara gelecek olursak haber vereyim mi sana?

sumuklubocek dedi ki...

super olur, bekleriz...

Deli Anne dedi ki...

Pebem ha:) bakalım bzimki ne diyecek kendine.. k-harfini çıkartmakta zorlanıyorlar değil mi? Ben de henüz farkettim bunu:)

İyi haftalar olsun diyeceğim hafta bitiyor nerdeyse.. Sevgiler:)

sumuklubocek dedi ki...

evet Pebem! hem de oyle bir grurula soyluyor ki sorma :)))
abisinin ismini guzel soyluyor ama... oysa ki selim kendine chelim diyerek baslamisti...

bir de abisi annecigim, babacigim, dedigi icin o da "annnedim, babbadim, abidim" diyor :)