Pages

8 Mayıs 2011 Pazar

Sevgili Gunluk

"Sevgili Gunluk,
Uzun zamandir yazmadigim icin uzuluyorsun biliyorum...."
Boyle baslardi 7-8 yasinda yazdigim gunluklerim. "Bugun arkadasim bize geldi cok mutlu oldum", "annem bana bagirdi cok uzuldum", "sokakta oynadim, yemekte makarna vardi" vs. gibi basit gunluk seylerle dolu dolu "gunluk"tu.
Ortaokul-lise yillarimda daha cok gundemin sosyal-siyasi olaylarina yorum yaptigim yazilar vardi gunluklerimde. Ilk askim gibi bir sirri paylasmayi degil de, "yazmaya deger" bir konuyu ele alan ciddi gunluklerdi bunlar.
Simdi, buyudum... nasil yaziyorum bilmiyorum, ama yazmak hep aklimin bir kosesinde. Yaz(a)madigim gectigimiz bir ayda pekcok sey oldu yine, ben onlari yazdim aslinda aklimin bir kosesine ama buraya degil. Buraya yazmak icin ya zamanim oldu, ya zamanim oldu ama canim istedi, ya zamanim da oldu canim da istedi ama paylasilir mi bunlar dedim.
Yine oyle bir suzgecten gecirirken kendimi, dusuncelerimi iste boyle klavyeye gidiverdi ellerim.

Ben iyi degilim bu aralar, evimiz, cocuklar, onlar iyi ama benim halet-i ruhiyem iyi degil. Nedensiz de degil, sebepleri var ama yazmak istemedigim sebepler...
Boyle sir gibi yazmak yerine hic mi yazmamali bilmiyorum ama oyle iste:
"Sevgili Gunluk,
yazmadigim icin sakim uzulme e mi? yazmiyorsam, yaz(a)miyorsam bil ki bir sebebi var..."

7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Belki Mayıs iyi gelir, ya da dilerim öyle olur..

sumuklubocek dedi ki...

ben de oyle istiyorum ki iyi olsun, mayis iyi gelsin... ama buranin da mayisi mayis gibi degil ya, degisir belki...
umarim degisir, umarim iyi gelir, keske iyi gelse...

*********
tanistigimiza sevindim bu arada, bu ne benzerlik demeden edemedim ben de ;)

a_y_s_e dedi ki...

hayirdir insallah... insan bahar iyi gelir sana. ben dun kisacik boston'daydim, UK visa icin. cikip north ende gittim, "gelato walk" yaptim dondurmami elime alip, amacsizca gezdim. Kacabiliyorsan yap sen de... iyi geldi bana...

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) dedi ki...

sumukluu yapabilcegim birsey varmi?? keskem bir gun cocuklari sallayip gezsek sokaklarda delice...

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) dedi ki...

benim yazdiklarimi goremiyorum nedense :(((

light anne ve kaymaklı kızanları ... dedi ki...

mayıs biterken sıkıntılı ruh haliniz de geçmiştir inşallah...

light anne ve kaymaklı kızanları ... dedi ki...

mayıs biterken sıkıntılar da geçmiştir inşallah...