Pages

24 Ocak 2010 Pazar

Hizla gecen gunler

Farkli degil bizimkisi de...
Herkes gibi yogun gunler yasiyoruz. Benim donemim baslayali iki hafta olup bitmisken, Sebo da donemine basliyor ve haftanin dort gununu onun universitesinin oldugu kentte, uc gununu de burada gecirme donemi basliyor yine. Zor mu evet zor, ama belki bu donem daha kolay olacak cunku Sebo'nun annesi ve babasi yanimizda. Ozellikle evle ilgili islerde ve Kerem'in bakiminda cok yardimci oluyorlar sagolsunlar. Bu donem icin burada olacaklar Nisan ayina kadar.
Selim de yeni kresine basliyor bu hafta. Gecen hafta oyun gunune gittiginde eve gelmek istemeyecek kadar hoslandi, bakalim yaz+sonbahar donemi derken uzun suredir o da evdeydi, alismak zor olmaz insallah. Selim'le okula yolculuklarimiz basliyor yine. Selim buna gayet hazir gorunuyor. Aslinda Selim'in okula baslamasini istiyoruz cunku evde oldukca babaannesi ve dedesine, bir de elbette Kerem'e zorlu anlar yasatabiliyor. Cok hareketli ve bir de dedigim dedik durumlari ozellikle babaanne ve dedesine yapip onlari yoruyor; hos onlar bu durumdan sikayetci degiller ama eve geldigimde Selim'in bizimle olan disiplininden uzak gormek beni de ayrica yoruyor. ne de olsa disiplin anne ve babanin gorevi ;)
Kendim de kendi konularim, derslerim, Kerem ve Selim ve bu telas ve kosusturma icinde hem basladigim spora devam etmege calisiyor, hem de TR'den getirttigim kitaplarima zaman ayirmaya calisiyorum.
Kerem icin yine sut sagma donemine girdim, her ne kadar pompa ise yarasa da ofisimde sut pompalamaya calismak icin ayrica bir efor sarfediyorum. Selim 22 ay kadar emmisti, bilmiyorum Kerem'i bu kadar emzirebilir miyim?
Bu arada kendim ile ilgili onemli bir karar alma surecindeyim, dusunuyorum...
Selim biz yokken evde teror estirirken :))), Kerem de masum masum buyumeye calisiyor, abisinin sikistirmalarindan firsat bulabilirse. Bu aralar Kerem de iyice hareketlendi, bugun yarin emekler herhalde diye dusunuyoruz. Gerci kendisi emeklemeden yurumeye pek hevesli ve her firsatta ayakta durmak istiyor bu aralar.
Hizli gecen bu gunlerde ben de yazmaya yetismeye calisiyorum...

2 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

Selim'in en aktif dedigin gibi en "dedigin dedik" zamani simdi. Terrible 2 olayi gibi degil, artik inat isi gibi... Gerci Selimcigi dedigim dedik bir halde hayal edemiyorum ama ne de olsa vakit gecti gormeyeli...
ozledim ben sizi valla...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Neler kacirmisim ugrayamadigim zamanda :( MK'nin abisi Selimcigimin dogumgunu :((( Kerem'in neredeyse syurumeye baslamasini :((

Kolayliklar diliyorum size, gozbebeklerini de opuyorum kocaman kocaman :))

Kendinle ilgili alacagin karar ne? Ingiltere'ye is basvurusu mu? :P