Pages

15 Haziran 2007 Cuma

Yaramaz Selim...

Ne anlatmali, ne anlatmali, acaba Selim'in binbir turlu yaramazliklarinin hangisinden baslamali?
Selim bu aralar heryere, herseye, ozellikle de evdeki sandalyelere tirmanmaga bayiliyor. Tirmanma islemimiz once sandalyeden basliyor, sandalyeden masanin ustune cikiliyor, masadan mutfagi salondan ayiran bufenin uzerinde ne var ne yoksa karistirilmaya girisiyor. Orada toz seker mi varmis, deney yapiyor etrafa serpistiriyor; tuz karabiber mi varmis, hayali yemeklerine ekiyor; babasinin cuzdani mi varmis -bu cuzdan biraz alakasiz oldu ama, babamiz oyle alakasiz yerlere birakir zaten cuzdanini :)))- hemen acilip icindekiler disariya cikariliyor; koloya mi varmis, pist pist diyerek etrafa sikiliyor...
Orayi begenmedik mi; hemen annesinin calisma masasina yoneliyor; once sandalye sonra masanin ustu; masanin ustunde karistirilmadik kutular, kagitlar, ders notlari kalmiyor; eh bu durumda yakalanirsa elbette annesi "ah oglum, vah oglum" diyerek cildiriyor.
Ellememesi gereken bir yeri mi elliyor, bir yandan kendi kendine "ayiy, emme" (hayir, elleme) diyor, biryandan son hiz karistiriyor.
Adamcigim gibi cop tenekesi en onemli favorilerinden, boyu tam yetismese de parmak uclarinda copu acip icine bakmaya, gucu yeterse icindekileri ellemeye, ve etrafta ne varsa icine atmaga calisiyor.
Disarida artik anne baba sozu dinlenmiyor, elimizden kurtulup kendi kafasina gore gezinmege calisiyor; bu gezinme nerede camur, su birikintisi, tahta, ve malesef araba varsa oraya dogru oldugundan zaman zaman tehlikeli olabiliyor. Tutup kucagimiza aldigimizda da bize bidibidibidi birseyler soyleyerek kiziyor.
Bugun giyinirken beni cildirttigi icin popisine hafifce dokundurarak odadan cikardigim icin nasil kizdi anlatamam, bidibidibidi diyerek, elini hayir isareti yaparak bana birseyler saydi, arada "baba" da diyordu, cikardigim kadariyla beni babaya sikayet etmekmis beyefendinin amaci; ciddi olmam gereken zamanlarda sirinlik yaparak guldurmuyor mu beni, ne yapacagiz bilmem...
Meyve suyunu pipetten icmegi seviyor da eger kendi kendine biraktiysak pipeti cikarip kutudan meyve sularini etrafa saciyor!
Bu arada onu hicbirseyle oyalayamadigim zamanlarda muzik aciyorum dansediyoruz ikimiz, ben yorulup oturunca elimden tutup kaldiriyor tekrar; kendimi dugunde zannediyorum :)))
Oglum, amacim seni sikayet etmek degil, yaramazliklarini unutmamak icin kaydetmek... dahasi aklima geldikce artik ;)
***
Dislerimize bakmamiz lazim, anneye cektiysek isimiz zor!



Annemle patlamis misir yaptik, pat pat patlattik, sonra da afiyetle yedik



Annem de ben de kitapcilari cok seviyoruz, ben karistiriyorum kitaplari, annem arkamdan topluyor



Su yerdeki seyler ustune bastikca oynuyordu, cok sasirdim coook

Hiç yorum yok: