Pages

14 Haziran 2007 Perşembe

Safari

Yok, su Afrika'da yapilan gezilerden sozetmiyorum ben.
Apple kullananlar bilirler zaten Safari, Mac'lerde kullanilan internet gezicisi.
Apple'in herseyini oldum olasi begenen bir sahsiyet olarak, Safari'nin artik PC kullanicilari icin de mevcut oldugunu haber vermek istedim. Safari'nin internet explorerdan 2 kat, firfox'dan da 1.6 kat daha hizli ve guvenilir oldugu soyleniyor.
Kullanip gormek isteyen PC kullanicilari Safari'yi buradan indirebilirler.

Not: Bu yazi icin Apple Inc.'den 5 kurus dahi almadim ben ;)

5 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Ohh sonunda kisa da olsa yazmissin.

Yemek Senligi dedi ki...

Merhabalar,
Bende yaklaşık 9 haftalık hamileyim :) Annelerin bloglarını araştırırken sizi keşfettim... Gozbebeginizi okuyabilmem mümkün mü?

Sevgiler...

Kuaybe dedi ki...

ben indiricem valla safariyi.. hız herşey canım bu devirde :))

bu arada ben geldim sen kaybldun ortalıklardan.. bi kavuşamadık canım ya :))"

Ayşe dedi ki...

ay cidden inşallah iyisinizdir, birkaç gündür göremedim yorumlarda ve blogunda?? hem ben selim i de özledim yaaa...

sumuklubocek dedi ki...

birtanecik arkadaslarim, sagolun merak ettiginiz icin... buralardayiz, amma velakin yazamadim pek bu aralar, bloglara da giremedim...
nedenine gelince ders calismam gerekiyor, ama kaciyorum, dersten kacmak demek bilgisayardan da kacmak demek oluyor benim icin. ne zaman ki birkac satir birseyler yaziyorum bilin ki calisiyorum da...
garip ama bu aralar bu durumdayim iste...
aysecigim selim'in sitesini de cok cok yakinda guncelleyecegim, onun yaramazliklarindan firsat olursa tabiii ;)
sevgili yemeksenligi hosgeldin, email adresini sumuklubocek00@yahoo.com adresine yazarsan seni de sitemize ekleyebilirim, iyi bloglamalar...