Pages

24 Mart 2007 Cumartesi

Bana top geldi

Selim artik masallah yerinde durmuyor, ve cok kullandigi kelime ac ac. Birseyi istediginde ac ac diye bagiriyor tatli tatli. Aciktigi zaman mamma, elma vs diyor isaret ederekten. Aciktigini acikca belli ediyor yani... Onun birde pilli ati var, koyuyorsun digidigidik gidiyor. At kelimesinin birsey atmak oldugunuda biliyor. Ver kelimesini, getir kelimesinide biliyor. Baba ile anneyi bazen karistiriyor. El supurgesi bu kucuk elektrikli el supurgelerinden, tasimasi cok kolay yani. Aciyoruz bazen pili bitinceye kadar etrafi supurmeye devam ediyor. Ben yorulmuyorum, ama ayni zamanda su tezleri bitirmeye calisiyoruz ya ondan biraz. Yoksa ona butun zamanlarimiz feda olsun ins. Su anda devamli inglizce seyrediyor ama bileniniz Turkce birseyler varsa online adresini gonderirse seviniriz. Abonede olabiliriz aslinsa. Maksat Turkce ogrenmek olsun dimi. Onun 3-5 dil bilmesini istiyoruz ve oyle yonlendirecegiz ins. Hayirlisi bakalim. Ben de baya yaramazmisim, ama Selim kadar mi bilmiyorum. Duydugumuz kadariyla anneside durmazmis yerinde hic. Su kilkurdu hikayesi...Fotograf makinasini bir arkadasa emanet vermistik New York sokaklarinda kaybetmis. Hangi zenci kullaniyordur, yada ebay de satilmistir belki. Sagolsun arkadas parasini verdi Iremin begendigi makinalar var onlardan birisini alacagiz 100 megapixel li:) Bu cocuk muhabbeti yapmak cok eglenceli yaw, dertlerinden siyriliyorsun, kendini unutuyorsun. Bize cennetten gelmis, evimize cennet bahcelerini getiren biricik emanetlerimiz onlar, nasil bikalim dimi. Herkese nasip olsun ins, aslinda Selim de sansli tam biz ogrenciligimizde geldi hayata, ve onunla hep ilgileniyoruz. Ins digerlerinede onun gibi ilgilenebiliriz, tabiki nasip olursa. Amma uzun oldu backyardigans lara. Bu arada orijinali gibi olmuyor cizgi filmler, selendirme effectler falan kayboluyor. Artik bizde cocuk programlarini seyretmekten sikinti basiyor artik. Gelip ac ac ac diyor istedigi programi actiriyor benim laptop ta, calisiyormusum hic onemli degil. Oglumuzu hem ben hem de annesi cok seviyoruz, ve onun iyilikleri icin hep dua ediyoruz. Sizlerde kendi cocuklarinizdan ve bizden eksik etmeyin dualarinizi insallah...

3 yorum:

Rabia dedi ki...

Dün akşam Utku, Selim gördü. Önce abiş dedi, yok o selim dedim. Seliii diye ekrandan atlayıp yanınıza gelecekdi neredeyse. Bir mutlu olduki sormayın.
Selim için planlarınız ise çok güzel. Bakalım onlar da bizim kadar istekli olacak mı?
Sevgiyle kucaklıyorum...

iremmm dedi ki...

her anne babanin kuzusu icin biir suruuuu dilekleri,hayalleri var..insallah bizim kadar ogrenmeye,ilerlemeye istekli olurlar canım...biz daha bu kasam yemekte lise-üniversite konustuk esimle :)))) hangisi olur,o olmas,yok bu daha iyi..aman sehirdisi olmasin,kiyamammm(ben),olsun olsun o erkek(esim) konustuk durduk :)))

ileri de neler bekliyor acaba biziii dimii iremcim :)

sumuklubocek dedi ki...

Babamizin bu yazisini ben de yeni gordum!

Rabiacigim, insallah gercekten de gorusup kucaklar yavrularimiz birbirlerini. Masallah ya, anlattiklarindan Utkunun da cok sevecen bir cocuk oldugunu biliyorum. Hep boyle olurlar insallah.

Iremcigim, haklisin bizler hep en iyisini istiyoruz onlar icin, ama unutmamak lazim ki aslinda "en iyi"si onlarin mutlu olmasi. Insallah her daim mutlu ve huzurlu olacaklari meslekleri ve hayatlari olur.

Babamiz'a not: diyorum ki sen bizi yatirip neler neler yaziyorsun boyle? Yoklugumuzda bile bizi -bak kendime de pay cikardim, yani Selim'i- ozluyorsun demek ki ;)))