Pages

4 Şubat 2007 Pazar

iyi ki sobelendim :)


Evet, oncelikle tesekkurler annevebebisi! Iyi ki sobelendim de kabugumdan siyrilip birseyler yazma moduna girebildim boylece.
Bu aralar karamsar ruh halleri vardi uzerimde, yazasim yoktu pek. Eh bir de hafta ici Selim kreste diye onun yoklugunda calisiyorum bol bol, calismamanin opportunity cost'u cok yuksek cunku -Turkce terimler konusunda cooook coook kotuyum, demand ve supply'in bile Turkce karsiliklarini karistirdigim icin opportunity cost'un Turkcesine hic giremeyecegim bile-.
Neyse, ne diyordum; hakkimda bilinmeyen 5 seyi yazacaktim, tabii blog sayesinde pek kaldi mi bilmiyorum ama yine de yazmaya calisayim:
  1. En favori rengim mavi'dir. Oyle olmasina karsin kiyafetlerim genelde siyah'tir. Daha renkli olmaya calissam da siyah trendinden cok fazla kurtuldugumu soyleyemeyecegim.
  2. Adrenalin yukluyumdur. Bu nedenle doga sporlarini cok severim. Bu aralar birseyler yapamadigim icin yalnizken hizli araba kullanarak adrenalimi atabiliyorum ancak.
  3. Cok okurum, okumayi cok severim. Ilk okumaya basladigim yillarda annem beni gece ucte yatagimda kitap okurken bulurdu. Su siralar tezimle ilgili seyler okusam da genelde, yine de bir iki tane farkli kitap bulundururum basucumda okumak icin (simdilerde "Piaget- cocugun gozuyle dunya" var mesela).
  4. Burclarla oyle cok aram yoktur ama burcumun ozelliklerini tasirim: dogayi, gezmeyi sevmek, arkadas canlisi olmak-dostlarima ve dostluklarima ekstra ozen gosteririm, ama oyle cok dostum, arkadas cevrem yoktur; tek tuk ama kalici dostluklar, felsefe, tarih ve dinle ilgilenmek, iyimserve merakli olmak, riske atilmayi sevmek, kiskanc olmamak, cok cesitli konulara ilgi duymak ... gibi. Burcumla uyusmayan ozelliklerim ise gayet sabirli ve inatci olmam, cok konusmamam sanirim.
  5. Akademisyenligi gayet tesadufi bir sekilde sectim. Ilkokul, ortaokul ve lisede cok basarili olmama karsin universitede ders calismayi rafa kaldirdigim icin akademisyenlik aklimin ucundan bile gecmiyordu; hatta "bir daha okul mu? tobeeeeeeeee" dedigim olmustur cok. Ama olaylar ve secimler tekrar akademiye donuse yoneltti beni, universite egitimimden farkli bir alanda calistigim icin sanirim, seviyorum simdi akademisyenligi.
Ilk aklima gelen -bizim oralarin degisiyle "geliveren" :)- bunlar simdilik. Bir de lise sona kadar -ve belki hala biraz- da tipim su resmini koydugum kiza benziyordu -bu da madde 6!!!-.
Ben kimi sobelesem bilmem ki, sanirim herkes sobelendi coktan :(...

1 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Rica ederiz:) Biz teşekkür ederiz cevapladığınız için:)

opportunity cost; pahalıya patlıyor diyorsun yani halk diliyle:))