Pages

13 Şubat 2007 Salı

hastaliklar vs...

Buraya hastalik haberleri yazmayi sevmiyorum, hem yasananlari tekrar tekrar hatirlatmamasi hem de sizleri uzmemek acisindan. Ama uzattik arayi, biliyorum.
Selim krese basladiginin ikinci haftasinda hastaliklar da boy gostermeye basladi. Yalniz kendisi degil, bizler de alsik payimizi bu hastaliklardan.
Yalniz gecen haftadan beri gecmeyen ates sonucunu bu sabah Selim'in vucudunu kaplayan dokuntuler seklinde gosterince biz yine tuttuk Selim'in doktorunun yolunu. Biz dediysem yine bir sali sabahi oldugu icin ve sali sabahlari benim dersim oldugu icin Selim babasiyla gitti doktora -doktorumuz da hos mu hos bir bayan bu arada ;)-. Her neyse ogrendigimize gore "fifth disease" olmus Selim. Turkcesini bilmiyorum, bilen birileri soylerse sevinirim. Yani ilk cocuk hastaligini gecirmis oldu Selim boylece.
Bugun Selimcigimiz dinlensin diye evdeydik ailecek; vucudu yorgun dusmus olmali ki uyudu yavrum tum gun...
Simdilik nahos hastalik haberleri gunlugumuzun gundemini olusturuyor. Ama arada guzel seyler de olmuyor degil. Ornegin Selim bey kreste ingilizce ogrenmeye baslamis bile -gerci bu simdilik iyi mi kotu mu anlayamadik ama-... "Where is your nose?" diye sorulunca kendisine burnunu gosteriyor sirin sirin. Bir de gecen gun bir yaramazlik ustundeyken kendisi "hayir" dedim isaret parmagimi sallayarak, o da bana "do!" diye karsilik verdi; cok guldum bu haline...

Sifa dualarinizi eksik etmemeniz dilegiyle...

13 yorum:

Talha dedi ki...

çok geçmiş olsun halacığıma; kreşin ilk alışma dönemlerinde bu şekilde rahatsızlıklar olabilir. döküntülerin sebebibe ateşe vücudunun tepkisi olsa gerek, ateşi demekki çok yükselmişti yavrucuğumun,
çok çok geçmiş olsun inşallah biranönce eski sağlığına kavuşur...

Rabia dedi ki...

Güzeller güzeli Selim hasta mı olmuş, kıyamam ben ona. Utku da kreie 3 gün gitti ve öksürmeye başlamıştı. Kreşe alışma dönemi olacak bu tür şeyler. İnşallah bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz. Özlemişim sizleri.
Sevgilerimle...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Çoook geçmiş olsun.

neseseren dedi ki...

Cok gecmis olsun Irem, kresle oluyor boyle seyler. Allah daha ciddi hastaliklardan minik Selim'i korusun.

opel dedi ki...

cook gecmis olsun selimime hastaligin ismi 5 ci hastalik turkiyedede pek yaygin senin kucukken habersiz gecirdigin hastal
ik yavrum ingilizce ogrenmeye ben pek sevindim selimle ingilizcemi gelistirecegim butun dualarimiz sizinle

sumuklubocek dedi ki...

gecmis olsun dilekleriniz icin cok tesekkurler...

aaa babacigim demek turkceye de aynen cevrilmis, bilmiyordum hic; ogrenmis olduk :)))

Ayse dedi ki...

benimle bu blogu paylastigin icin cok sagol irem..insallah selim en kisa zamanda iyilesir ve etrafa gulucukler sacmaya devam eder..cumartesi gunu yoklugunu hissettik yani:))

sevgilerle..

sumuklubocek dedi ki...

sagolasin aysecigim, bu vesileyle hosgeldin diyelim biz de sana ;)

Swayline dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Kısa zamanda atlatmanız dileğiyle.
Selimciim okulda hem yeni arkadaşlarla hemde yeni yeni mikro organizmalarla tanıştı.Bu çocukluk hastalıkları, bunları geçirecek er yada geç.Allah başka başka hastalıklardan korusun hepimizin yavrusunu.

İngilizceye başlamasıda kaçınılmazdı yani.İki dilide aynı anda konuşabilir erkenmi oldu diye sıkıntı yapma. Evde her zaman Türkçe konuşarak aksanının düzgün oluşmasını sağlayabilirsiniz.

Öpüyorum onun kızarmış yanaklarını.

Koyubeyaz dedi ki...

Gecmisler olsun Selimcigime. Yuva dedinmi basliyor hastaliklar ama olsun sonucta vucut bagisikligida bir o kadar artiyor demektir. Onlar hastalaninca biz olup bitiyoruz ama ne yapalim gelicek hepimizin basina allah dermansiz dert vermesin diyip dualarimi Selimcigime tatli sari sekerime yolluyorum ayrica onun "do" diyen dillerini yerim ben demekde istiyorum. allah nazardan saklasin...

NURHAYAT dedi ki...

cook gecmis olsun canimin icine dokuntulerini bile cok severiz onun en kisa zamanda iyilesmesi dilegiyle sevgiler yavrum

sumuklubocek dedi ki...

tesekkurler sevgili sway ve koyubeyazcigim,
bir muddet ihmal ettim Selim'in yazilarini yanitlayamadim sizi kusura bakmayin...

annecigim, ne mutlu ki dokuntulari cok da uzun surmedi...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ama ama biz Selim'i özlediik:(