Pages

19 Şubat 2005 Cumartesi

Neden "depression diaries"?

Uzak degil, iki hafta once yasamimda bir degisiklik yapip psikologa gitmeye karar verdim. Bu kararin arkasinda yatan sebepler uzun bir zamandir pesimi birakmiyordu ve ben bu duygulardan sikilmistim artik.
psikologla olan ilk deneyimim arkasindan gelen psikiyatrist ziyareti derken tani konuldu. Sakin bir ses tonuyla "severe depression" dedi hatun.
bu tanimlamadan sonra benim de sanirim dunyaya bakis acim degisti ne de olsa ben artik amerikalardan tescilli bir depresyon hastasiydim.
nedenler, nasillar, bir gunluk tutmak istedim. Ve bu gunluk dusunme seklime uygun olsun istedim, kimi zaman ingilizce kimi zaman igilizce karakterli turkce olsun ama olsun iste bana ait, beni anlatan, beni yansitan bir gunluk.

3 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

O günden bugüne çok yol kat ettiğine, hem de pozitif yönde kat ettiğine şahit oldum. Umarım hep ileriye, hep olumlu şekilde yol alırsın:) Ve hep sevdiklerinle, tabii bizimle de birlikte yol alırsın:) Sevgiler.

sumuklubocek dedi ki...

canim, cok sagolasin destek verici, guzel sozlerin icin...
zaman zaman flashbackler olsa da haklisin cok yol kateddim.
bir daha geriye donmemek uzere; hepbirlikte devam ;)
sevgilerimle...

bestegelekli dedi ki...

sana ilk yorumum bu sevgili sümüklü:) ama seni uzun süredir okuyorum..ve çok seviyorum..ilk yazındaki günlerden buyana nekadar olumlu şeyler oldu yaşamında değilmi? stresli ve sinirli şeylerde olacak elbette ama bunları sevdiklerinin yardımıyla atlatabilmekte güzel değilmi? sana ve yavruna kısaca ailene sağlıklı huzurlu mutlu uzun ömürler diliyorum..o gelgit dönemleride inanki geçiyor.7 ve 2 yaşında ki yavruların anneleri olarak söylüyorum..ve bu yaşadıkların sadece gurbette olanlarla yada çevresinde kimsesi olmayanları kapsamıyor bundan emin ol..neyse çok uzattım.. sana taa kayserilerden sevgiler yolluyorum..bloğunada nice yaşalr diliyorum..