Pages

27 Şubat 2013 Çarşamba

Keyifsiz yazi

Bu aralar pek keyfim yok. Icim buruk, gonlum sikkin... Yaptigim cogu seyden zevk almiyor, kendimi kucuk mutluluklar olusturmaya zorluyorum, ki takdir ederseniz bu ruh haliyle pek de kolay olmuyor. Isimden ve ogrencilerden bunalip kendimi cok sevdigim okumaya versem okudugum birakin birkac sayfayi birkac satiri gecmiyor. Elime aldigim hicbirsey bana zevk vermiyor. Sebebi, kis, ve kisin getirdigi rutin olmali. Boyle zamanlarda hani su intihar istatistikleri yuksek olan kuzey ulkeleri geliyor aklima. Orada ruhen ve aklen saglikli kalmak daha bir zordur diye dusunmeden edemiyorum.
Bir bosluk icinde yasiyorum sanki, gunluk rutinler de bu boslugu dolduramiyor. Belki vucudumun ve zihnimin boylesi bir bosluga ihtiyaci vardir diye dusunerek kendimi avutsam da biliyorum cok icimde bu yalana bir gulucuk atiyorum.
***
Dort yeni e-kitap aldim. Hani belki icimdeki boslugu doldurur diye. Kitaplardan biri Zulfu Livaneli'nin Serenad'i (kitabin ic kapaginda Omer Zulfu Livaneli yaziyordu, Livaneli'nin Omer onismini hic duymamistim, yabanci geldi). Inanmazsiniz belki ama Livaneli'nin okudugum, okuyabilirsem elbette, ilk kitabi olacak bu. Nedeni de basit aslinda, "muzisyenden de yazar mi olurmus!" onyargisi... Livaneli'yi hep elinde sazi "hey ozgurluk.." diye soylerken hatirlarim ben oysa ki...
****


Yazmasaydim, cildiracaktim demis ya Sait Faik, ben de oyle iste, oylesine...

4 yorum:

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Ahh sümüklüböcek...nasıl içim yanıyor anlatamıyorum,yazamıyorum
kendime acıyorum..bu çok kolay çünkü...her şey çevremde ki her şey o kadar hayat dolu yaşamak için heyecanlıiken ne den böyleyim..
Zülfü livanelinin bir kitabı da bende var ,bende yazarlığını önemseyemediğimden okumuyorum..oysa elimde ki kitabı ödül almış..(bir kedi bir adam bir ölüm)

Sait faik'i uzun süredir okuyorum
ilkokulu 3 den kalma bilgi yayınevinden bütün eserleri adlı
kitabını buldum annemlerde..hemen bavuluma attım..onun hakkında bir yazı yazmayı düşünüyorum..
sait faik gibi hissedebilsek şimdi
her insanı her şeyi yaşamı olduğu gibi sevebilsek..

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Ertesi gün yine sayfana geldim ve yorumumu okudum..bu ne acıtasyonlu
bir yorum dedim..şimdi trt'nin radyo 4 de
türkülerden seçmeleri dinliyoruz
oğlumla..bir yandan da oynuyoruz...
dünkü halimden eser yok şimdi...:))
umarım sende öylesindir..

Gulcin dedi ki...

kis demissin ya cok dogru hele kisin sonlarina dogru iyice artiyor o hal. ne yazik ki. gunes en buyuk mutluluk kesinlikle. ben de gecen gun o yuzden isyan etmistim yeter bu karanlik hava diye. bana yuruyus yapmak cok iyi geliyor. oksijen falan. hani dedim belki sen de daha iyi hissedersin. cok az kaldi sonra bahar hadi dayan...

egeden denize dedi ki...

hala gelmedimi keyfin yerine ?