Pages

23 Şubat 2010 Salı

Geeeel, geeel, geeel, gel!

Bazi seyler var oyle anlik oluyor ki videoya alayim deyip de yakalayamiyor insan.
Ornegin Kerem'in dun minicik elleriyle "gel,gel" yapmasi gibi.
Simdi ben yazarken anliyorum da okurken anlasildi mi acaba, bizim minik Kerem kendi kendine eliyle gel gel yapmayi ogrendi. Dun sessiz sedasiz babasi oynayip biraktiktan sonra oyuna devam etmek istedigini belirtircesine eliyle "gel" isareti yapip cagirdi babasini. Ornegin yatagindan almamizi istediginde de ayni sekilde eliyle cagirdigini goruyorum. Ya da babaannesinin kucagindayken beni gorup bana gelmek istediginde. Yakalayabilsem keske kameraya bu gel yapisini.

Daha once yazdigim komando tarzi emeklemeyi -scooting diyorlar burada galiba- de iyice gelistirmis durumda bu aralar. Komando tarzi surunerek hem butun evi geziyor hem de yerleri temizliyor kucuk bedeniyle. Eee ne de olsa calisan anne'ye yardimci olmak gerekir oyle degil mi :)
Bir de emekleme pozisyonu alip one arakaya bir sallanisi var ki cok alem, bu da videoya alinmasi gerekenler listesinde :)

6 ayimiz doldu ve kati gida konusunda henuz cok adim atamadik. Bu konuyu sanirim ben de hafiften alip ustune egilmedigim icin kati gidalara simdilik pek sicak bakmiyor sanki. Yalniz dun bebek cerealiyle karisik biraz bebek mamasi fasulyelerinden yedirebildim biraz. Bugun de aksama deneyeyim diyorum bakalim yiyecek mi? Yavas yavas baslamazsak sonra reddetmesinden korkuyorum cunku. Selim'de cok daha istikrarli bir sekilde baslamistik bu yemek olayina diye hatirliyorum sanki.

Hiç yorum yok: