Pages

6 Aralık 2009 Pazar

Aralik ayinin getirdikleri...

Aralik surprizleriyle birlikte geldi...
Dun mevsimin ilk kari dustu ornegin -bazi arkadaslar ikinci oldugunu soylese de benim gordugum ilk kardi-. Etraf dogal bir guzellige burundu, yapraklari dokulmus agaclar uzerinde karlar ayri bir guzel, cam agaclarinda ayri... hele gece karlarin piriltisina bir de isiklandirilmis agaclar eklenince, her taraf ayri bir guzel oluyor ve ben bu kis manzarasina bayiliyorum :).
Bir surpriz de dogumgunumde geldi. Carsamba gunu yanliz bir dogumgunu gecirdigimi dusunurken, aksam ugradigim arkadaslarimda mini bir dogumgunu kutlamasi yaptik. Sagolsunlar Sebo'nun yoklugunu aratmadilar. Tabii bu partinin olusumunda Sebo'nun da etkisi var.
Burada bunu daha once yazdim mi animsayamiyorum ama Sebo'yu seviyorum! Kuru "seni seviyorum" cumlesine emek verdigi, sevgisine her zaman sahip ciktigi icin onu daha da cok seviyorum.
Bu aralar emeksiz "seni seviyorum" cumleleri okudum cok, davranislara bir turlu yansimayan kuru seni seviyorumlar... Hatta cogunlukla sevgisizligi gosteren davranislar... sozcuklerle davranislar uymali diye dusunuyorum.
Guzel bir dogumgunu ve bembeyaz karlarla baslayan Aralik ayinin boyle guzel devam etmesi dileyigle...

Hiç yorum yok: