Pages

22 Mayıs 2009 Cuma

Bu hafta...

Bu haftanin kayda deger onemli olaylari:
sevgili Ayse ile carsamba gunu olan keyifli bulusmamiz,
Sebo'nun hediyesi yesil erikler :)
ve yine Sebo'nun bir makalesinin kabul oldugunu ogrenmemiz
oldu... Selimle ilgili haberler mi? Elbette onlar herzaman onemli :)

*** *** *** *** *** ***


Oncelikle emek dolu ve guzel battaniye hediyemiz icin sevgili Ayse'ya cok cok tesekkur ediyoruz. Ailecek cok begendik ve hatta Selim aslen kardesine gelen bu hediyeye el koydu bile.
Olay soyle gelisti: Eve gelince cantamdan cikarip Sebo'ya ve Selim'e gosterdim Ayse'nin hediyesini. BU arada Selim hemen atladi "bu benim mi?" diye, kiskanmasin, bozulmasin diyerekten "senin ve kardesinin" dedim, "ikinizin de kullanabileceginiz guzel bir battaniye". Selim resimlerden de gorulecegi gibi evirdi, cevirdi battaniyeyi, hatta "uykum var yatagima gidip yatacagim, ustumu bununla ort" dedi. "Sonra, ben simdi bunu kaldiriyorum" deyip de ben battaniyeyi kaldirirken Selim battaniyenin "aidiyet" olayina kendince son noktayi koydu: "Bu benim, sadece benim" diyerek...



Bir de bu resimleri cekmeye calisirken her poz verdirme cabama karsilik "hayir, silly face yapacagim" cevabiyla karsilastim.
Iste size silly face Selim!



Anlayacaginiz, kardesine gelen, ya da aldigimiz -ki Selim'den kalma o kadar cok esya var ki, pek birsey almiyoruz kardes bebege- ne varsa giymeye calisma olayindan sonra, ortak kullanilabilecek seyleri de paylasmak istememe durumu basladi yavas yavas... Kardes icin teoride cok heyecanli ve istekli olmasina karsin pratikte boyle uygulamalarla karsi karsiyayiz. Hos dun Selim'e yeni birkac banyo oyuncagi aldigimiz icin eskilerini kaldirirken "bunlari kaldiralim, kardesim oynasin" dedi ama bakalim gelismeler nasil olacak.

Tam da bu sirada Pratik Anne'nin Su ve Su yazilarini okudum.

*** *** *** *** *** ***


Dun Sebo eve gelirken aldigi yesil eriklerle beni cok mutlu etti. Yesil erik konusunda oyle kit bir memleket ki burasi yesil erikler benim icin cok cok degerli bir hediye. Hos tadlari rahmetli anneanne ve dedemin evlerinin bahcesindeki agactan kopardigim ve yemekten mide fesati gecirdigim erikler kadar sulu ve tatli ve elbette bol olmasa da -zannederim hicbir erik hicbir zaman o kadar tatli olmayacak benim icin- cok iyi geldiler.

*** *** *** *** *** ***


Ne garip, bu yaziya baslarken tamamiyle farkli bir yazi kurgusu vardi kafamda, konu konuyu laf lafi aciyor derken bu satirlara geldim. Size de oluyor mu bu?

3 yorum:

kirmizikelebek dedi ki...

tatlim sen ne yazarsan yaz ben zevkle okuyorum. haa birde lutfen yazilarini geciktirme. saglikli dogum yapman dilegiyle

a_y_s_e dedi ki...

ben yerim o kardes olayini yeni yeni idrak etmeye baslayan selim abiyi...

isterseniz bir tane daha orerim size, "bunu kardesin getirdi sana" deriz...

sumuklubocek dedi ki...

tesekkurler kirmizi kelebek teyzecigim ;) dileklerine ben de can-i gonulden katiliyorum!
***
Aysecigim, tekrar sagol emegin icin. tesekkur ederiz ama biz sana zahmet vermeyelim Selim bey de paylasmayi ogrensin di mi ama ;)