Pages

12 Mayıs 2008 Pazartesi

yolculuk...

Bu aksam nihayet Turkiye yolcusuyuz... Nihayet diyorum cunku biletlerle ilgili kucuk bir karisikligi cozmeye calistik uzun zamandir. Ilk ucagim Boston-Londra aktarmali idi. Londra'daki terminal degisikligi sebebiyle bizim Londra Istanbulucagini bir sonrakine kaydirmislar, boyle olunca onceden ayirttigimiz Pegasus havayollarinin Istanbul-Izmir ucaginin da kaymasi gerekti. Yalniz Pegasus benim buradan geldigimden farkli bir havayolu oldugu icin bu degistirmeyi ucret karsiligi yapacagini belirtti. Bunu anlayabiliyorum ama ikinci ucakta farkli siniftan olacagi icin biletim bilet farki da koyuyorlardi. Elimde olmayan degisiklik diye bildirmeme, vs ragmen bu degisikligi neredeyse ucuncu bir bilet fiyati odemeksizin yapmayacaklarini bildirdiler. Bu arada Pegasus havayollarinin musteri hizmetlerini iletisim acisindan cok kotu buldum. Herneyse, biz de bu durumu buradaki hava sirketine bildirdik. Onlar kendilerinden kaynaklanan bir durum oldugu icin ne yapip edip bizi farkli bir havayolu sirketinde ucurarak dahi olsa sorunu cozduler. Sonucta umuyorum ki yarin Pegasusla olan orijinal ucagimla gidebilecegim.
Ne kadar cok uzattim boyle... Oysa benim amacim buradaki hala 10 derece civari olan havalari terk edecegim ve gunesli oldugunu umdugum memleketime ve daha yuksek sicakliklara ulasacagima dair bir bilgi vermekti.
Evet, Selim ve ben yolcuyuz, umulur ki mutlu olacagimiz, bol enerji ve guleryuz yukleyecegimiz, sevdiklerimizle bulusacagimiz bir tatil yolcusuyuz. Sebo'yu birakmanin buruklugu var icimde ama onun da burada isleriyle yogun bir sekilde gunlerinin cabuk gecmesini umuyorum.
Turkiye'den de yazmaya calisacagim: bizi bekleyin ;)

Not: E kendime pes yani; "ummak" fiilinin bu kadar cok kullanildigi bir yazi daha gosterin bana!

5 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Cık cık cık.. Ben gösteririm o Pegasus'a.. O kadar da övdüydüm kendilerini blogumda :P

Hadi hoşgelin inşaallah..
Bekliyoruz..

Mademoiselle dedi ki...

Acaba Turkiye'ye vardiniz mi suan...Hosgeldiniz:)...Sicaklarin tadini cikarmaniz dileklerimle...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Super bir tatil gecirin, bir bavul guzel aniyla donun insallah:)

Kuaybe dedi ki...

Sümüklüm nerelerdesin?

Bi ses ver..

Ayşe dedi ki...

yerdsinis yaaa, geliyom geliyom hep yolculuk yazisi var ev sonda...
sumuklum, bi yerlerden azcik bisiler yazsan, azcik gorsek selimcigi ve seni olmaz mi??

olur olur, hadiii nutfeeen....