Pages

10 Şubat 2008 Pazar

Bir not

Bugunlerde Selim son Turkiye gezimizden getirdigimiz Turkce birkac cizgi filmi -ozellikle Nemo'yu- izlemekten ve elbette buyumesinden dolayi az bucuk duzgun cumleler kurmaya basladi.
Ornegin bugun yemegini yerken kendi kendine "adam geldi aldi gitti" dedi. Kendi kendine Nemo'da olanlari anlatiyordu. Sonra alisveristeyken babasiyla birlikteydi "annem nerde" diyerek beni aradi. Son zamanlarda boyle ornekler cogalmaya basladi.
Krese gitmesiyle birlikte ingilizce kelime haznesi de gelisiyor ama bir sekilde ikisinin farkli diller oldugunun farkinda. Saniyorum krese baslamasinin turkcesini engelleyecegi dusuncemiz aslinda cok da yerinde degilmis.
Not etmek istedim...

3 yorum:

Mademoiselle dedi ki...

Dun Oktay ile uzun uzun Selim'den bahsettik. Cok tatli oluyordur konusurken. Aslinda suan yazarken aklima geldi ben neden sizin ev telefonunuzu almadim diye...Hakkaten hep nasil konustugunu merak ediyorum ama hic aramiyorum, ne bicim teyzeyim ben di mi:) Nemo ve onunla beraber 5-6 tane turkce cizgi film CD'si almistim Turkiye'den donusumde... Sonradan dedim ki bu cizgi filmler iyice demode olur bizim ufaklik izleyene kadar ama almis bulundum iste...

Kuaybe dedi ki...

Yusufcuk da ben yanından ayrılınca "Annem nerede?" diye soruyor etraftakilere .. Ama şu şekilde: "Anniiiğğğ" :))

sumuklubocek dedi ki...

Ellecigim,
cizgi filmler hicbir zaman demode olmuyor merak etme, ozellikle bir sevdiklerini 100 kere -cidden, belki daha fazla- izlemekten bikmiyorlar :)))
***
Kuaybecigim,
yakinda o "aniggg" de annem nerede'ye donusecek, hem de cok yakinda ;)