Pages

3 Aralık 2007 Pazartesi

Jaws!

Kucuk cocuklarin belli seylere taktigini kendi cocugum olmadan once de farketmistim. Sebo'nun bir akrabasi cocuk yilanlara takmisti ornegin beyaz yilan, bilmemne yilan sunun dili boyle bunun dili soyle diye butun gun yilanlardan bahsediyordu cocuk. Dallas'taki bazi arkadaslarin cocuklari ise dinazor sevdalisiydi; bir arkadasimizin oglu o kucuk yasinda tum dinazor cesitlerini teker teker soyluyor, anneleri de onlari suradaki dinazor sergisi buradaki dinazor belgeseli vs'sine goturecegim diye catliyorlardi. Buyuk konusma- ya da benim icin gozlemleme- demisler Selim de birseylere takti.
Selim'in favorisi kopekbaliklari efendim; onun deyisiyle "cavs". Butun gun kalem elimizde sivri disli cavs(!) ciziyor, youtube'da kopekbaligi ya da shark anahtar kelimeleri girerek arama yapiyor ve cesitli cavs filmleri izliyor, kitaplarda sivri disli cavslar ariyoruz.
Ilk goz agrisi arabalarinin yeri hala ayri ama hayvanlardan cavs'a taktik simdilik, bakalim nereye kadar?

4 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Canım civcivim ne kadar özlemişim ben seni, ne kadar büyümüşsün sen.. Maşaallah..

Yanlız anlamadım.. Kuzucuklar, cipcipler, pisi pisiler hatta "vüvava"lar dururken neden cavslara taktın ki sen.. Ham yapar onlar seni teyzecim, hammm..

sumuklubocek dedi ki...

Tesekkur ederiz Kuaybe teyzemiz...
Sanirim onun cavslari sevmesinde ister istemez biz rol aldik. Once baliklar ciziyorduk masum masum, snra buyuk balik cizdik -buyuk-kucuk kavramlari olsun diye- sonra "dis dis" dedi Selim, biz de dis cizdik, oldu mu size bir kopekbaligi.
Ozellikle disleri ilginc geliyor sanirim.
Dun de bir kitap buldum deniz hayvanlari ve kopekbaliklari diye, tam alacaktim ki icinde kopekbaliginin insan yiyen resimleri var, biraktim hemen cocugu korkutmayalim diye :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

:)
Doom gününüz kutlu olsun :)) Biraz geç oldu ama kusura bakmayın :( Şu aralar internete giremiyorum pek sık. Mine ile bol bol Selim'den konuştuk:) Çok çok öpüyorum ikinizi de.

iremmm dedi ki...

ne kadar büyümüs irem yaaa :) cok ara vermisim ben selimi bile büyütmüs bu ara :))) MASALLAH kusumaa...



bu arada biz de bu aralar king kong'a taktik...filmini 1 kere izledi delirmis durumda suan..ben king kongummmm diye kükreyip geziıo evin icinde :))

bu bitmek bilmeyen bir dönem galiba :))