Pages

3 Ocak 2006 Salı

heyecanliyim...

heyecanliyim...
dogum bu hafta icinde olabilir dedi doktor hanimcim bir yandan cervix kontrolumu yaparken. Soyledigine gore rahmim %90 incelmis iste, minik oglumuzun dogmasi icin pek bir engel yokmus.
heyecanlandim duyunca birden bunu... merak ve korkuyla karisik bir heyecan benimkisi, merak kismi daha agir basiyor elbette.
Annem beni cok zor dogurmasina karsilik "icime dogdu sen cok kolay doguracaksin" diyor... Oyle olsa keske, ama ben biraz kuskuluyum bundan; zira ne kadar caktirmasam da arada igne batar gibi olan sancilar bile bazen gozumu korkutmuyor degil. Epdural olayina yesil isik yaktim bile kafamda.
Hastahaneyi aramam gerekiyor, neler goturmem gerekiyor yanimda vs diye soracagim bakalim. Burada genelde pek birsey goturmeniz gerekmiyor yaninizda, genelde herseyi hastahane temin ediyor cunku.
Bir de cocuk doktoru isini ayarlamadim hala, onu da ayarlamam lazim. Ayarlamazsak hastahanedeki herhangi bir cocuk doktoru ilk kontrollerini yapiyor bebegin ama ben onceden ayarladigimiz bir doktorun bakmasinin daha iyi olacagini dusunuyorum icten ice...
Iste benden haberler boyle, hala beklemedeyim ama sanirim bu bekleyis cok yakinda -ki ben cok cok yakinda olmasini umuyorum- bitecek...

5 yorum:

Donna Quijote dedi ki...

sana coook kolay bir dogum, saglikli bir bebek, ve mutlu bir yil diliyorum. ben de heyecanlandim simdi, niyeyse..

Donna Quijote dedi ki...

icimden bir his bebegini kucagina aldigini söylüyor. :)

mom dedi ki...

hayirli dogumlar guzel haberlerini bekliyoruz belki dogmustur bile minik sumuklubocek...

huysuz ve tatlısı dedi ki...

doğdu mu acaba? ben de meraktayım. sevgiler..

sumuklubocek dedi ki...

Sevgili dostlar,
tesekkur ederim ince dusunceleriniz icin,
bebegimiz oldu gecen hafta 5 ocakta,
minik hikayesini yazdim,
onunla ilgili bir blog da hazirlamayi dusunuyorum,
sevgilerimle