Pages

17 Ekim 2005 Pazartesi

neredesin ey sevgili kis???


Posted by Picasa

Ozledim seni hem de cok...
biliyorsun en cok seni severim ben, pekcogunun senden hoslanmayisina karsin. Belki de bu yalnizligindir seni sevmemin nedeni, kimbilir... belki sende ben'i gorusumdur, bir aralik cocugunu.
Ozledim seni neredesin?
nerede o icimi isitan sogugun? nerede yagmurun, o herseyi temizleyen kar'in nerede?
Nerede sicak kahvelerin, cukulatalarin, tarcin kokan sokaklarin?
Nerede o yuzume igne gibi vuran ve beni dirilten yasama sevincimi getiren havan?
Nerede?
hadi gel artik, ben sana hazirim...
sogugunla, yagmurunla, karinla, bulutlarinla, dogumgunleri, yildonumleri, yilbasilari ve bebegimle gel artik, seni bekliyorum...

2 yorum:

turuncuhayal dedi ki...

Bence de yazmalisin! Uzun zamandir giriyordum yeni birsey bulmayinca uzulerek kapatiyordum sayfani...Bu fotografa da bayildim..

sumuklubocek dedi ki...

Tesekkur ederim turuncucugum :)
resim Dallas'tan desem inanir misin???