Pages

2 Mart 2005 Çarşamba

memories and etc.

Bu sabah uyandigimda dusundum kendi kendime... Aslinda hep aklima gelen ve "neden acaba?" diye sordugum bir konu bu. Bilmiyorum sanirim bunu psikologumla konusmam gerekiyor. Ne gariptir ki ben kucukluk anilarimi animsamiyorum hic. Belki ilkokul yillarimi animsiyorum ama ondan oncesi birkac dakikasini dinleyebildigim bir kara kutu sanki; kucuk ve kopuk anilar ama animsadigima bile emin degilim aslinda belki de annemin kucuklugume dair anlattigi anilari hatirladigimi dusunuyorum, belki de sonradan canlandirma hersey aslinda, cok garip.
Pek cok seyi animsamama karsin, bildigim ve bana rahatlik veren birsey var ve o da kucukken cok mutlu bir cocukluk gecirdigim. Bu konuda anneme, babama, teyzelerime, anneanneme ve dedeme minnettarim aslinda. Ozellikle de annem, animsiyorum da beni mutlu bir cocuk yapmak icin elinden geleni yapti. Bu sabah aklima geldi beni anaokuluna giderken (cok kisa bir sure de olsa) sarkilarla uyandirisi "kalk artik sabah oldu, her taraf gunle doldu, uykunun da tadi kacti Pinokyo vakti yaklasi ". Pinokyo anaokulunun adiydi bu arada, gerci hic sevmemistim Pinokyo'yu, beni rahat ortamimdan uzaklastirmisti cunku, bir de ogleden sonra uyku saatleri vardi hergun uyuturlardi zorla, bir de kuskus yedigimizi animsiyorum hep, ve de dogru durust arkadasim da olmamisti, nefret ediyordum iste.
Annecigim, guzel sarkilarini unutmayacagim hic, benimle oynayisini da. Cok icten, sevecen bir anneydi benim guzel annem.
Gerci arada sapikliklari da yok degildi hani, ben cok duygusal ve hemen duduk bukup aglayan bir cocuktum arada annem huzunlu hikayeler anlatirdi bana ve ben de cesmeleri acar hungur hungur aglardim. Dusunuyorum da agladigimi bile bile niye anlatirdi acaba annem bana o hikayeleri???
Aaa, aslinda bir fikir geldi aklima, kucuklugume dair anilari paylasmak istiyorum, ama farkli farkli, annemle olan anilar, babamla, anneannemle, dedemle, ayri ayri teyzelerimle...
guzel olur degil mi? dusunelim bakalim neler cikacak???
hadi bakalim arkasi yarin... ya da vakit buldugum en kisa zamanda.
Hoscakalin.

Hiç yorum yok: