Pages

15 Eylül 2006 Cuma

ah benim sikilgan ruhum...

bu aralar ben'i nasil tatmin edecegimi bilemiyorum ben. yine sIkIldim diye karsima gecip ufleyen pufleyen ben'e neler yapsam da ben'i eglendirsem bilemez oldum. sonra kuskun kuskun duran ben, bir degisiklik istedi; "bak duygucan da yapmis, hadi sen de yap n'olur " dedi. "olmaz" dedim, "ama bu kacinci???". "olur dedi, neden olmasin, ben istiyorum", sonra "isterim de isterim" dedi. "uf ama sen de artik cok oluyorsun" dedim. bana bu template'i gosterdi. "ama cok -girly- bu template" dedim. "olsun" dedi, "sen hatungillerden degil misin sanki" dedi. "oyle ama pek tarzim degil sanki" dedim. "uf uzatma" dedi, "istiyorum iste, bu olacak; bu beni mutlu edecek" dedi. "emin misin?" dedim "yuz kere karar degistirmek yok ama!". "eminim" dedi, "en azindan simdilik"."ne? simdilik mi? yoksa sonra yine degistirecek misin?" dedim. "bilmem" dedi, "degistiririm belki" dedi, "keyif benim"... "hmmmm" dedim. "hmmmm" dedi. "uzatma artik mutlu et beni" dedi.
"peki" dedim...

4 yorum:

cenebaz dedi ki...

Bence çok güzel olmuş. Romantik bir template. Ben çok sevdim. Güle güle kullan.

duygu dedi ki...

Mikomu,sıkılgan mikomu...Yeni şeyin çok güzellll!:D Güzel ,mutlu yazılarınla dolsun...Keyif senin değil mi değiştirirsin değiştirmezsin.Değişiklik iyidir.Sıkılgan bir yay burcu bireyi olarak seni iyi anlıyorummmm...

Mademoiselle dedi ki...

Gule gule kullan yeni template'ni. Bence de romantik olmus ve dinlendiren bir renk.

sumuklubocek dedi ki...

tesekkur ediyorum sevgili dostlar;
begendiginize sevindim, baya tereddut etmistim cok mu romatik(!) diye ama baktikca benim de hosuma gidiyor simdi.
arada bir de ormantik olmak gerek degil mi ama ;)